فرماندار خلخال گفت: سیر صعودی شمار مبتلایان به کرونا و ادامه این روند همراه با کاهش سطح رعایت موارد پیشگیرانه از سوی مردم در این شهرستان نگران‌کننده است.

به گزارش خلخالیم، فریدون بابایی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان خلخال قرمز و امکانات درمانی تنها بیمارستان موجود منطقه نیز محدود است.

وی اظهارداشت: برغم تلاش مسوولان دست‌اندرکار مقابله با کرونا و استفاده از تجربیات موفق ماه‌های گذشته اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی پیشگیرانه را رعایت نکنند، در روزهای پیش رو با مشکل خدمات‌دهی به بیماران و کاهش کیفیت خدمات درمانی و نیز افزایش موارد فوتی در منطقه مواجه خواهیم شد.

فرماندار خلخال همچنین با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ستاد قرارگاه زیستی مقابله با کرونا در این  شهرستان گفت: اصناف و بازاریان نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا دارند و باید بیشتر از سایر گروه‌ها و اقشار جامعه موارد پیشگیرانه از این ویروس را مراعات کنند.

بابایی بیان کرد: در صورت بی‌توجهی بازاریان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناچار به اعمال محدودیت‌های بیشتر و حتی تعطیلی واحدهای صنفی خطرساز هستیم.

او از نظارت نامحسوس بازار در ساعات غیراداری و در غیاب بازرسان ادارات خبر داد و گفت: در صورت تخلف یک واحد، پرونده تعزیراتی برای آن تشکیل و طبق قانون برخورد لازم انجام خواهد شد.

بابایی افزود: هم‌اکنون ۱۵ بیمار مثبت کرونا در بیمارستان امام (ره) خلخال بستری هستند که حال ۶ نفر از آنها وخیم است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت موارد پیشگیرانه از کرونا توسط رانندگان وسایط نقلیه عمومی و مسافران افزود: محدودیتی در راه‌های ارتباطی وجود نداشته و ارتباط شهرستان خلخال با سایر مناطق کشور از جمله مرکز استان و گیلان برقرار است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ead0d

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: