امام جمعه خلخال گفت: قول اعتبارات تونل الماس ـ خلخال از سوی معاون اول رئیس جمهور با وجود گذشت بیش از یک‌سال هنوز محقق نشده است.

به گزارش خلخالیم به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان خلخال با اشاره به قول معاون اول رئیس جمهور برای تخصیص اعتبار برای احداث تونل در جاده خلخال به اسالم با عنوان تونل الماس، اظهار کرد: با وجود گذشت بیش از یک‌سال هنوز این وعده محقق نشده، مردم از مسؤولان انتظار دارند که به قول‌های داده شده عمل کنند.

وی با اشاره به راهپیمایی خودرویی شایسته مردم خلخال در روز ۲۲ بهمن، ضمن اشاره به پخش نامناسب این خبر از شهرستان خلخال گفت: خبر مربوط به این راهپیمایی به شایستگی از سوی صدا و سیما پوشش داده نشد.

امام جمعه شهرستان خلخال به مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان اردبیل اشاره کرد و بیان داشت: اگر برای مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان اعتباری وجود دارد، باید برای همه مناطق و نسبت به وضعیت هر شهرستان به صورت عادلانه توزیع شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با تبریک ولادت با سعادت امام علی(ع) تصریح کرد: در مناسبت‌هایی که موعد افتتاح پروژه‌ها و یا کلنگ‌زنی طرح‌ها است، متاسفانه شاهد افتتاح و یا کلنگ‌زنی طرح مناسب و در خور شان مردم خلخال نبودیم.

امام جمعه با اشاره به تخصیص جدید اعتبارات برای پروژه ملی خلخال ـ کلور ـ درام ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار اردبیل و پیگیری نماینده مردم خلخال و کوثر درمجلس و فرماندار خلخال گفت: با پیگیری‌های انجام شده بیش از یک‌صد میلیارد تومان از محل بانک مسکن به این تزریق و این پروژه جان خواهد گرفت. 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ba2af

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: