معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط اطلاعات زیر در اختیار بازدید کنندگان عزیز قرار می گیرد .

ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود  شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

آگهی خرید و فروش

محل درج انوع مختلف آگهی ها

----------------------------------------

آگهی خرید و فروش

----------------------------------------

Home اخبار سرمقاله اگر جای شهردار خلخال بودید ......
اگر جای شهردار خلخال بودید ...... فرستادن به ایمیل
شنبه, 09 اردیبهشت 1391 ساعت 10:46

اگر جای شهردار خلخال بودید . چه راههایی را برای برون رفت خلخال از این وضع موجود به کار می بستید ؟

 

یکی از دوستان در قسمت نظرات مطلب خوبی رو عنوان کردند با این مضمون که اگر شما بینندگان عزیز سایت ، شهردار خلخال بودید چکار میکردید ؟

اولین موضوعی که بعد از مطرح کردن این سئوال پیش می آد اینه که خوب شهرداری خلخال چقدر بودجه داره ؟ و چه کارهایی رو میشه با این بودجه اندک انجام داد ؟ بعد متوجه میشیم تازه شهرداری خلخال کلی هم بدهی داره . ولی آیا داشتن بدهی دلیل قانع کننده ای برای عدم ارائه یک سری خدمات اساسی به همشهریاست ؟بدهی هایی که با واگذاری زمین معوض به صاحبانشون ، خیلیهاشون تسویه خواهد شد .

فکر نمیکنید با همین بودجه کم و کمی ابتکار عمل و اولویت بندی خدمات و به دنبال آن استفاده از روشهای مختلف در آمد زایی برای شهرداری خلخال و حیف و میل نکردن آن ، میتوان به نتایج بهتری دست یافت ؟ اصلا اولویت بندی خدمات شهری رو چه کسی انجام میده و بر اساس چه منطقی تصمیمات متعدد اتخاذ می شوند ؟ زیباسازی شهر چه جایگاهی در تصمیمات مسئولین شهرداری دارد ؟

به نظر این حقیر شهرداری خلخال در وهله اول باید از خودش حسن نیت نشان دهد تا  بتواند مشارکت همشهریان را جلب کند . چرا که سالهای قبل شاهد بوده ایم که وقتی شهرداری آستین همت رو بالا زده ، تونسته نظر و مشارکت همشهریان رو جلب کنه

شهردار باید با مردم تعامل داشته باشه و از نظرات و پیشنهادات اونها استفاده کنه و اگر مشکلی وجود داره ، مردم رو امین خودش بدونه و با اونها در میان بگذارد و در مقابل از آنها راهکار هم بخواهد . کم نیستند جوانان تحصیل کرده و مبتکر در شهرمان که حاضرند بدون کوچکترین چشمداشتی دانسته ها و طرحهای خودشون رو در اختیار شهرداری خلخال بگذارند .

از شما دوستان عزیز خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خودتون رو با این مضمون که " اگر شهردار خلخال بودم ........  " درج بفرمائید

 
یادداشت (74)
1 شنبه, 09 اردیبهشت 1391 ساعت 11:41
ج- شمسی
/ویرایش/

پاسخ مدیر : با سلام . لطفا مطلبتون رو در صفحه مرتبط و یا نظرات و پیشنهادات درج کنید . بعلت اینکه مطلبتون ربطی به این صفحه نداشت از درج آن معذورم
2 شنبه, 09 اردیبهشت 1391 ساعت 12:01
محمد
باسلام به مديريت محترم سايت واز ابداع راهنمايي مديران كه شايد از نظرات بتوانند استفاده بهينه كنند جا دارد از اقاي شير عليپور كه واقعا در رشد وتوسعه فرهنگي و اطلاع رساني و عمراني و مديريتي شهرستان خلخال تلاش صادقانه مي نمايند البته با هزينه شخصي خود وبنده اگر بجاي شهردار بودم كارهاي زير را به سرعت انجام مي دادم
1-تشكيل يك گروه مشاور متخصص در امور برنامه ريزي وعمراني 2-الويت بندي كارها وبودجه بندي انها 3-تقسيم يندي شهرداري به سه ناحيه 4-انتفال شهربازي به ازناو خلخال و تبديل ان به يك مركز تفريحي مناسب با جذب بخش خصوصي كه ميز تواند منبع درامد خوبي براي شهرداري باشد 5-تعديل نيروي مازاد وغير متخصص شهرداري و استفاده از نيروي هاي متخصص مالي وفني در قسمتهاي مختلف ان 6- اعتماد به مردم وايجا تعا لات بيشتر به مردم ومسولان و برگزاري كلاسهاي كارگا هها ي اموزشي براي كاركنان در جهت تكريم بيشتر مردم واربا ب رجوع - 7-استفاده از نظرات اساتيد وصاحب نظران دانشگاهها - 8- انتخاب معاونان تواننمد ومتخصص واعمال مديرت علمي و برنامه ريري شده 9- دوري از روزمرگي و كاغذ بازي هاي بي مورد 10- انتخاب كارشناسان زبده در جهت تفسير بخشنامه ها وفوانيين مربوط - 11- گزارش دادن عملكرد در شش ماه واعلا م موانع ومشكلات به مردم
3 شنبه, 09 اردیبهشت 1391 ساعت 12:25
میلاد . ش
من پیشنهاد دارم این صفحه رو تو بالای سایت با یک لوگوی مناسب برای مدت طولانی ، به عنوان موضوع بحث قرار دهید تا هم مدت زمان بیشتری در این باره بحث بشه و هم از مخاطبان بیشتری برای هم فکری استفاده بشه و بنده هم هر چند وقت یک بار خلاصه ی نظرات رو پرینت گرفته و خدمت شهردار محترم می برم .

پاسخ مدیر : لوگوی صفحه اول هم ایجاد شد
4 شنبه, 09 اردیبهشت 1391 ساعت 12:30
محمد ت
باسلام به مديريت محترم سايت اگر شهردار خلخال بودم 1- چهره شهر بسيار نامناب وپژ مرده است بااستفاده از نظرات اساتيد دانشگاه يك رنگ اميزي مي نمودم -2- واقعيت اين است كه مردم به دليل برخورد هاي خشن و نامناسب تعدادي از كاركنان با شهرداري در حالت قهر هستند ابتدا با برگزاري كلاسهاي اموزش و... كاركنان را به تعاملات بيشتر با ارباب رجوع سوق مي دادم 3- وضعيت ميادين اصلي وخيابانهاي شهر خلخال بيشتر به مناطق جنگي شبيه است كه انها اصلا ح و معماري انها با استفاده از متخصصان امر در ست مي كردم 4- شهرداري را به سه ناحيه قاضيلر - ميدان دانشگاه - ميدان بيسج تقسيم بندي كرده و كارها و بودجه ها را براساس نياز الويت بندي مي كردم 5- معاونان متخصص برنامه ريزومديروامين انتخاب وخود نيز مسايل كلان را برنامه ريزي و مديريت مي كردم 6-تنظيم چارت سازماني ومشخص نمودن وظايف براساس مدرك وتجربه وتخصص نه اينكه فردي را به واسطه ...ار اتش نشاني برادرم ومسول فني و كارشناس املاك كنم 7- تعين تكليف وضعيت شهربازي وانتقال ان به ازناو خلخال و ايجاد اماكن سياحتي وتفريحي در ان با دعوت از بخش خصوصي 8- ايجاد بستر اعتماد سازي مردم به شهردار ي - 9- تعين گروههاي متخصص هر كار وهر پروژه -10 گزارش دادن در سال از روند امور جاري و نحوه امجام كارهها به مردم 11- تازمانيكه وضعيت كادري و نيروهاي غير متخصص وغير فني شهردار مشخص نشود هر بوجه ومبلغي به اين سازمان اختصصا ص يابد عملا حيف ميل خواهد شد تازمانيكه برنامه هاي بالا با قاطعيت ايجاد شود
5 شنبه, 09 اردیبهشت 1391 ساعت 17:47
تاواریش
استعفا کرده و بدنبال جایگزین مناسبی میگشتم.

پاسخ مدیر : دوست عزیز ظاهرا سوء تفاهم پیش آمده . منظور از شهردار شخص خاصی نیست . فقط یک سئوال اگر شما الان شهردار خلخال بودید به نظرتون چه طرحها و ایده هایی از نظر شما اولویت بیشتری داشت ؟ بر فرض شما همان جایگزین مناسب باشید .
6 شنبه, 09 اردیبهشت 1391 ساعت 18:14
فرشيد
طاق نصرت در دو طرف ورودي شهر را برمي داشتم
7 شنبه, 09 اردیبهشت 1391 ساعت 19:39
آذر گیلان
باسلام
حتما" که نباید شهردار بود... مشکل شهرما اینکه مسئولان شهرمون با هیچ کس صادق نیستند ... مشکل شهر ما این که همه شهردارن ولی ما دنبال شهرداریم ... مشکل شهرما این که دنبال افراد مصلحت اندیشیم... مشکل شهرما....
بیائید صادق باشیم کدام مسئول شهرمون از اون تحصیل کرده های درون جوش و نابغه هستش ( مگه میزارن)
هرچی آدم با سواد تحصیل کرده ، عالی مقام ، متفکر، که تندیس شون شهرهای دیکه ساختن ما تو شهرمون شکستیم .
از یک نوجوان هم سئوال کنی کلمه شهردار رو بشنوه میگه باید مهندس باشه ؛ تحصیلات عالی داشته باشه ، مردم دوست باشه ؛ صادق باشه ، و از همه مهمتر انعطاف پذیر باشه و دور و برش و مشاوراش آدمهای هم نوع خودش باشه نه که آدمهای کم تحصیل و حتی بی سواد.
مگه رنگ کردن بلوارها و جداول خیابانها بودجه می خواد، مگه تمیز کردن فلکه های از کار افتاده و جارو کردن خیابانها و کوچه ها بودجه می خواد، مگه خوش برخوردی با ارباب رجوع بودجه می خواد، مگه مشاوره کردن قبل از انجام طرح عمرانی بودجه می خواد، مگه مشارکت عمومی در طرح عمرانی بودجه می خواد .....
خودمونیم مگه شهرهای دیگه شهردار ندارن ، مگه شهرهای دیگه مشکل مالی ندارن ، مگه شهرهای دیگه تفکرهای متفاوتی ندارن ...
در هر شهری و استانی در کنار یک طرح موفق و پویا بوی یک همشهری و خلخالی احساس می شه .اینا یعنی چی یعنی ما شهردارخوب تو شهرهای دیگه داریم ولی تو شهرمون نمی تونیم از اونا استفاده کنیم .
پس اگه بخواهیم می تونیم ولی یک عده نمیذارن پس اول باید اونارو شناسایی کنیم و کم کم پای شهردارها رو به شهرمون باز کنیم و کم کم از طریق اونا افراد سرمایه دار رادنبال اونا به شهرمون برای سرمایه گذاری دعوت کنیم .و.....
8 شنبه, 09 اردیبهشت 1391 ساعت 23:45
سهند
- این عزیزان، در قبال مسئولیتی که دارند حقوق و مزایا دریافت میدارند، ایا این مهم، صورت مسئله را معکوس و تبدیل به نقض غرض نمیکند
- عملکرد های قبلی نشان میدهد که عزیزان، نه در قبال مسائل غامض بلکه در مواجهه با مسائل بسیار بسیار ابتدائی مثل ضرورت ساخت سرویس های بهداشتی و ..... قاصرند. بیگمان مستمع پیشنهادات نیز بایستی واجد حداقل ها و یا اشنائی با مبانی موضوع، باشد تا صاحب سخن را بر سر ذوق آورد
- وقتی قرار است موضوعات بسیار ابتدائی و ...... مطرح شود، چه ضرورتی وجود دارد که سکنه قارا بخت خلخال این بار به شکل دیگری عصاکش و یا بلاگردان عزیزان باشند؟
- چرا عزیزان راههای دیگر امرار معاش را تجربه نمیکنند؟
حال که قرار است صورت مسئله از خواجه علی به علی خواجه تبدیل شود من نیز همانند سایر دوستان پیشنهادم را نه خوش باورانه به امید اجابت، بلکه به امید اشکار شدن بیش از پیش عدم توانمندی ، رخوت و نبود اراده(از ناحیه عزیزان مرتبط با موضوع در بلدیه و شورا)، سرفرصت تهیه و تقدیم خواهم نمود

پاسخ مدیر : سلام جناب سهند . راستش را بخواهید هدف اصلا این نیست که توانایی کسی زیر سئوال بره . شما بعنوان کسی که قبلا هم از نظرات بسیار ارزشمندتون استفاده های لازم رو بردیم ، در زمینه ارائه راهکارهای سازنده و عملی و اتفاقا به امید اجابت و اتفاقا بسیار هم خوش باورانه میتوانید بسیار مؤثر باشید . سئوال این است اگر شما همین الان شهردار خلخال بودید . کارتون رو چطوری شروع میکردید ؟؟ متن سئوال این نیست که شما خودتون رو در جایگاه منتقد شهرداری قرار بدید . اتفاقا این بار از شما میخواهیم که در جایگاه شهردار قرار بگیرید و از اون زاویه به مساله نگاه کنید . اگر شما شهردار خلخال بودید چیکار میکردید ؟؟
9 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 00:07
هیچکس
بهترین کار این بود که استعفا می دادم قبل ازین که مثل شهردارای دیگه فرسوده و بدنام شم

پاسخ مدیر : خوب این که نشد حل مساله . در واقع شما صورت مساله رو پاک کردید و هیچ اقدامی در جهت حل مساله انجام ندادید . کو راه حل ؟؟
10 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 00:47
خلخال مارالی
اکر شهردار باشم باید این نکات را رعایت می کنم:1ـآ‍یا تخصص و تجربه لازم را دارم.2ـآ‍یا پشتوانه حمایتی برای ماندن در این سمت را دارم.3-بکارگیری نیروهای کار‍آمد و تشویق آنها. 4ـایده شهر ما خانه ماست را اجرا می کنم.5-درآمدزایی وجذب سرمایه با ایده ها ی نو 6-اجرای نظرات سازنده شهروندان (چون مشکلات را حس می کنند).و...
11 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 07:39
محمد پ
با سلام، تصور می کنم جای مباحث کارشناسی با حضور مجربان و متخصصان در وبسایت خلخالیم خالی است، از دست اندرکاران سابق و کنونی شهرداری به جز آقای جواد نعمتی ظاهرا سایرین اهل اینترنت و اطلاع رسانی نیستند، هر چند آقای نعمتی هم در مورد مباحث شهرداری کمتر سخنی گفته اند، بنده امیدوارم ایشان این یادداشت را دیده و تجربیات و مشکلات زمان خودشونو در وبسایت منعکس کنند، ایشان به عنوان مسئولی که با اعضای شورای شهر آشنایی دارند می توانند در مورد میزان آگاهی اعضای شورای شهر از مسائل شهری و ... نیز اظهار نظر نمایند، امیدوارم باب گفتگوی سازنده با حضور افرادی همانند جناب نعمتی در وبسایت باز شود، نمونه بسیار ارزشمند این اطلاع رسانی و گفتگو با مردم را می توانیم در نامه اخیر دکتر خالقی به دکتر جعفری ببینیم که به نظرم کار بسیار مثبتی بود و وضعیت حال حاضر خلخال را در سال 1391 نشان می دهد و می توانیم با مقایسه همین گزارش با وضعیت چند سال آینده وضعیت توسعه شهر و شهرستان را بررسی کنیم تا ببینیم روند توسعه شهر به چه صورت بوده است.
12 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 07:59
ن - ش- د
به نظرمن باید شهردارکارهای شهردار قبلی راحدالاقل قبول داشته باشد مثلا مدل میادین راعوض نکند بلکه باید نواوری نمایید وکارجدیدی راارائه نمایید واز افکار وعقاید ونظرات بعضی ها استفاده نماید تاشهرپاک و باطراوت داشته باشیم وبه شهر خودمان ببالیم که خلخالی هستیم ومسافران هم بنوانند بارغبت بیشتری به خلخال بیایند انشاء الله
13 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 08:38
همشهری
من اگر شهردار بودم قبل از هر چیز با کار مندان شهرداری، در خصوص نحوه برخورد با مراجعه کنندگان و همشهری ها جلسه ای برگزار می کرد به نظر من برخی از کارمندان شهرداری (با عرض معذرت بخصوص بعضی از بانوان )در توهم اینکه در مقام فوق العاده ای هستند ،به سر می برند.وفکر می کنم این باعث کم شدن مشارکت های مردمی هم می شود .
14 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 08:59
رادبه
با وبسایت خلخالیم ارتباط دوستانه پیدا می کردم...
15 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 09:40
علی ملکی از گندم آباد کلور
در یک اقدام شجاعانه مسیر ماسوله به خلخال را آسفالت و و ترتیب انتقال گردشگران را از گیلان به خلخال در تمام فصول سال میدادم

پاسخ مدیر : سلام دوست عزیز . لطفا دقت فرمائید . اگر شهردار بودید نه فرماندار یا نماینده
16 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 09:47
معبودي
با استفاده از مشاورهاي مجرب به دنبال راه هايي جهت درآمدزائي ، درآمدزائي ،در‌آمدزائي و درآمدزائي مي گشتم.
به نظر من اكثر مشكلات مطروحه در كامنت هاي كاربران (نحوه برخورد كارمندان ، عدم تجربه شهردار ، عدم تناسب رشته تحصيلي شهردار يا كاركنان،مشكلات بين شهرداري و شورا و ...) در شهرهاي ديگر از جمله تهران نيز وجود دارند پس چرا در خيلي از شهرهاي ديگر عملكرد شهرداري بهتر به نظر مي رسد؟ بزرگترين علت ناكارآمدي شهرداي خلخال عدم درآمد كافي ست.
17 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 10:23
جیران
اول بجای شورای شهر شهر دار را عوض میکردم یک شهردار جوان بانررزی وخوش ذوق اتخاب میکردم وبقیه مسائل حل می شدواقعا عملکرد شورا وشهرداری از هر لحاظ خوب نیست به دلیل تفکرات فرسود ه وتکراری امکان هیچ رشدی نمی شودونظرات بی فایده است
18 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 11:07
رادبه
در تکمیل صحبتهای جناب معبودی این مسئله را نیز نباید دور از ذهن نگه داشت که نبود مدیریت نیز عاملیست در جهت عدم موفقیت مجموعه شهرداری...چون مدیریت می تواند منجر به درآمد زایی و خرج بودجه به نحو عالی شود.تصاویری که هفته های پیش تهیه کرده بودم گواه بر این مدعی بود و البته گواه بر این سخن که به نوعی فقر فکری در بین اهالی نیز یکی از علل عقب ماندگی منطقه می باشد و خصوصاً شهر خلخال.
19 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 11:13
جیران
اگر جای شهردار بودم ادمهای خوش ذوق وطراحان متخصصرا برای زیبا سازی شهر استفاده میکردم ودر محلهای ورودی وخروجی شهر فروشگاه مجهز وزیبا ایجادمی کردم ان مسافران ورهگذران که برای بار اول می ایند جهت تهیه مایحتاج داخل شهر را نگردندوهیج جارا نبینندبهتراست وبرای سایر شهر وندان هم اشکالی نداره هرچی اقای عزیری تصمیم بگیره

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . در حال حاضر و حدود چند ماهی هستش که آقای عزیزی استعفا دادند و شهردار خلخال نیستند و طی این چند مدت شهرداری خلخال بصورت سرپرستی اداره میشد به سرپرستی جناب آقای ساده روح که از کارمندان با سابقه شهرداری خلخال هستند .
20 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 11:26
ن- ش- م
باسلام اگرشهرداربودم به مسئله تاکسی می رسیدم که فقط مستقیم نمی رفتند وکرایه رادوبله نمی گرفتند وبه کوچه ها بیشترمی رسیدم
21 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 11:31
مهم نیست
اگر شهردار بودم و اختیار تام داشتم در یک اقدام شجاعانه و تاریخی فقط کل کارمندان شهرداری اعم از کارآمد و یا ناکارآمد را برکنار می کردم و دوباره با گزینش تخصصی و تعهدی استخدام می کردم و الویت استخدام را همان کارمندان سابق قرار می دادم و شهرداری را برای همیشه بیمه می کردم .مسلما پس از گزینش بیش از نیمی از کامندان پست خود را از دست می دهند.مشکل شهرداری در درون خود سیستم است نه در بیرون آن.بیش از نیمی از کارمندان شهرداری در جایی قرار دارند که نباید باشند.وقتی تخصص نباشد اخلاق و تعهد هم تحت تاثیر عدم کارآمدی کارمند قرار خواهد گرفت و کارمند به هر شکل ممکن جایگاهش را حفظ خواهد کرد .
22 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 12:01
خلخالی 110
با سلام:
به قول معروف ((من میگم نره تو میگی بدوش))!!!
آخه کدوم آدم عاقلی میتونه این کشتی به گل نشسته رو رهبری کنه. وقتی همه چیز توی این شهر فصلی و بستگی به آب و هوا داره توی4.5 ماه چقدر میشه درآمد زایی کرد.حتی اگه همه ما شهردار بشیم اولین نیاز وجود اعتبار کافی هستش.بالاخره ما در یک شهر کوهستانی زندگی می کنیم و شرایط سختی حاکم هست
از اون گذشته اگه حتی برای ازناو و چشمه میر عادل ورودی بگیرم بازم کفاف هزینه های شهر و شهرداری را نخواهد داد.

پاسخ مدیر : سلام جناب خلخالی 110 . راستش رو بخواهید با این نظر شما اصلا موافق نیستم . دقیقا این جمله دست آویز و بهانه کسانی هستش که توان کار کردن ندارند و مشکلات شهر رو گردن اقلیم و کوهستانی بودن و بدی آب و هوا می اندازند . این شرایط فقط مختص شهر ما که نیست . میتونیم از عملکرد شهرهایی که به لحاظ آب و هوایی مشابه خلخال هستند . الگو بگیریم . حتی شهرهای خارجی
23 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 12:15
خلخالی 110
با سلام:
اگرمن در حكم مسولین شهر خود بودم ودر پست شهردارخدمت می كردم .... سعی می كردم ،مناطق ضعیف وخرابه های به جا مانده در شهر خود را پیدا كرده وبا كلنك احتیاط وترقی كمر كهنگی وفقر را بشكنم

اگر من شهردار شهرم بودم .....، در اولین فرصت اماكنی كه خطر ساز برای قشر جوان هستند را رد یابی می كردم وبا شورای شهر به شهر سازی می پرداختم واین رسالت یك مسئول در قرن یخ زده حاضر است كه قندیلهایش فقط با عدالت آب می شود وروی سنگ لاخها روانه می شود .

اگر من شهردار شهر بودم ........،آب در هاون نمی كوبیدم ،به محدوده های شهر سازی رسیدگی می كردم وبرنامه های فامیل بازی وقبیله بازی رادرخود ریشه كن می كردم ، به نظرمن وقتی عدالت رعایت شود هیچ كسی رغبت پارتی بازی نخواهد داشت وعرق شرم صورتش را با دستمال عدالت خواهد شست.

اگر من شهردار بودم....... ،درمراسمات اداری مهم شهر حضور پیدا می كردم ، گاهی بنا به درخواست خود در جمع حضور می یافتم تا چهره ناشناس من برای گروهی آشنا شود ،تامردم فردی را كه در سطح شهر روی پارچه ها از او تشكر می كنند را از نز دیك بشناسند واین فلسفه میز قدرت است .

اگر من شهردار بودم.. ......،به نامه های مردم ودرخواستهای آنها حتی المقدور پاسخ می دادم تا مردم صاف وساده نگویند مسئولین با پنبه سر مردم را می برند واین جمله طاعونی را در زبالدانهای شهر داری مدفون می كردم.

اگر من شهر دار بودم......... به فكر ساختن پرو‍ژه های گران قیمت برای خود یا دوستان نبودم وبرای خود داخل شهر ،شهرك جدا نمی زدم ،برای این مردم فضای تفریح سالم محیا می كردم به جای معتاد پروری در پاركهایی كه آبروی شهر را می برد به ساخت یا تقویت كمپ باهمكاری ارگانهای متفاوت می پرداختم

اگرمن شهردار بودم ..........به مجسمه ای كه غیر از ضرر مالی برای شهر فایدهای ندارد وهر روز یك پارچه جهت تعمیر برایش آویزان می كنند به وضعیت شهر از لحاظ نور وزیبا سازی به رعایت محدوده شهر ساز می پرداختم تا دو روز دیگر برای همشهری بیچاره شهردار مشكل ایجاد نكند .

اگر من شهردار بودم .......در گردهماییها به همشهریانم می گفتم اتحاد خود درشهر حفظ كنید وهمدیگر باالقاب زشت موردخطاب قرار ندهید ومردم راازقبیله بازی وطایفه بازی وشهری بودن روستایی بودن افكارشان را به سوی همكاری می كشاندم واز چند دستگی در شهر جلو گیری می كردم واین موضوع را با امام جمعه فرماندار بخشدارومسولین شهر در میان می گذاشتم تا آنها نیزكمكم كنند .
برگرفته از سایت گوگل
24 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 16:18
علی م
اول درآمد زایی
25 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 20:17
علی
به افرادی که اقدام به ساخت و ساز میکنند سخت نگرفته و هرچه بیشتر آنها را تشویق به ساخت و ساز میکردم چون عامل اصلی پیشرفت یک شهر و شهرداری ساخت و ساز بخصوص در بخش مسکن می باشد من خودم اقدام به ساخت یک خانه دوطبقه نموده ام حدود چهار میلیون تومان تغییر کاربری یک میلیون تومان پروانه دو میلیون بیمه دو میلیون نظام مهندسی دومیلیون هم هزینه تفکیک وای به حال اونایی که تعداد واحدهاشون بیشتره
2 زمینهای مزروعی اللر باغی و شهرک آزادگان را تغییر کاربری میدادم و در نوسازی بافتهای فرسوده تشویق قائل میشدم
26 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 22:46
میلاد . ش
به نظر من بی چاره و به بن بست رسیده هم نیست شهرداری خلخال . راههای زیادی برای این کار وجود داره که من به فکرم رسید هر وقت بیکار بودم سر این موضوع فکر کنم و فهرست وار بنویسم .
الف – تحول در سیستم مدیریتی و نظام اداری شهرداری
1 - معمولن اگه شخصی از ثبات خود و حقوقش در جایی مطمئن باشه ، یا حقوق و مزایا در قبال کار انجام شده نباشه و تفاوتی مابین افراد فعال و خلاق ، و غیر فعال نباشه ، به مرور انگیزه ی کار در اون محیط از بین میره که برای رفع این مورد میشه به پاداش ها و جریمه ها و ... اشاره کرد .
2 – تلاش برای استخدام یا قرار داد با یک گروه مدیر پروژه کار کشته ، مشاور اقتصادی کاربلد و نیز یک گروه مدیریت شهری ِ شهر دیده ، برای همکاری با شخص شهردار ( حتی با قیمت بسیار بالا جهت برنامه ریزی و از بین بردن بحران شهری و اقتصادی حاکم بر شهرداری )
3 – ایجاد سیستم نظرسنجی مردمی و یا حتی داخلی اداری در مورد کار و عملکرد کارکنان
4 – شفاف سازی کلیه ی بخش های اداره ، اعم از نام وظایف و حیطه ی عملکرد که گاهن باعث سوء تفاهـــم میان مردم میشه .
5 - اهمیت دادن به موضوع تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل در بین کارکنان ( اصولا شهرداری اداره ایه که ارباب رجوع اون "شهروند" ان هستن و "شهروند" فردیه صاحب حقوق شهروندی که این حقوق بسیار والاتر از حقوق کارمندی و اداریه . عمده ترین گلایه ها از شهرداری ناشی از عدم برخورد صحیح کارکنان این اداره با ارباب رجوع هستش که احتمالا کارکنان در این مورد توجیه نشده یا به حقوق شهروندی خودشون واقف نیستن . به احتمال زیاد با حل این مشکل بخش عمده ی مشکلات شهرداری حل بشه . چون در این صورت مردم و شهرداری در کنار هم و پشتوانه ی محکم همدیگه خواهند بود ).
6 – تنوع در کار و محیط کاری از عمده ترین عوامل رغبت به کار در کارکنان یک مجموعه ست که باید مورد توجه قرار بگیره . برای این امر استفاده از سیستم های گردشی کارکنان هم کار ، سیستم های تشویقی ، دوره های آموزشی ، تهیه امکانات فرهنگی و ورزشی برای کارکنان ، تحول در دکوراسیون داخلی ساختمان شهرداری و استفاده از سیستم پویا تر ، پیشنهاد میشه .
7 – تمامی این موارد در صورتی قابل بررسی و اجرا خواهد بود که بتونیم مجموعه ی شهرداری رو به عنوان یک کامپلکس واحد در نظر بگیریم که در آن همگی با یکدیگر برای آبادانی شهر همتی صمیمانه و دوستانه دارند ، مردم رو دوست و همشهری خود می دونند و "خود و مردم رو وابسته به هم" می دونند . تا زمانی که این بند "7" در اون اداره اتفاق نیافته تمامی تلاشها بی ثمر خواهد بود .
البته شاید برای تک تک این موارد بهانه ای به نام کمبود بودجه مطرح باشه که این طرز تفکر در سیستم های اجرایی قدیمی حاکمه . باید به این باور رسید که تنها با کمی هزینه ی بیشتر و برنامه ریزی دقیق تر میشه این بحران رو به فرصتی برای شکوفایی شهر تبدیل کرد .

در ادامه ی نظرات در مورد ارتباط شهرداری با مردم ، همکاری با مردم و همکاری مردم ، و استفاده از ادارات و فرصت های در آمد زایی ، یادداشتهایی نوشتم که اینجا می ذارم .
27 یکشنبه, 10 اردیبهشت 1391 ساعت 23:14
مجید خالقی مقدم
با سلام.به نظرم اگه شهردار دانش اموخته در رشته مدیریت مالی در سطح کارشناسی یا کارشناسی ارشد باشد بهتر جواب خواهد داد.با تشکر از مدیریت سایت.
28 دوشنبه, 11 اردیبهشت 1391 ساعت 07:38
نهربند
اول از خود شهرداری شروع می کردم یعنی یک خانه تکانی حسابی دوم حداقل یک برگ از نقشه ی شهر را تهیه می کردم حتی اگر سیاه و سفید هم باشد فرقی نمی کردالبته ناگفته نماند نه نقشه ای که درآن همه چیزدر حد اعلاست سوم خودم و تمامی اعضاء شورا را مجبور می کردم به جای ماشین های مدل بالا باپای پیاده یا با دوچرخه یا حداکثر با ماشین پیکان یک دور کامل در تمام خیابانهای و کوچه های شهر بزنند تا وضعیت آسفالت و سایر کارهای مربوط به شهرداری را ببینند و در آخر گزارش کاملی بدهند.اگر این سه مورد را توانستم به نحو احسن انجام دهم به بقیه کارهایم ادامه می دهم در غیر اینصورت خود را مسخره نکرده هر چه زودتر استعفا می دهم .
29 دوشنبه, 11 اردیبهشت 1391 ساعت 07:44
حمیداحمدی
به وضعیت نابسامان شهربازی رسیگی میکردم که حداقل بچه های خلخال هم یک تفریحگاهی داشته باشند
30 دوشنبه, 11 اردیبهشت 1391 ساعت 09:30
کارشناس مدیریت
اگر به جای شهردار بودم اول تشکیل گروههای کاری مبنی بر شناخت ضعفهای مدیران قبل وبا ارائه راهکار های مناسب میدادم دوم تغیر اساس در مجموعه حوزه فعالیت از جایگاه شوراهاومعاونتهاوکلیه نیروهاوحتی دکور وفرم داخلی تجهیزات اداری. بطوریک مثل قالب یخی اول اب شود ودو باره چیزیکه خودم می خوا همه شکل می دهم ان وقت تا حدودی به موفقیت دست یافت
31 دوشنبه, 11 اردیبهشت 1391 ساعت 12:11
محمد
باسلام به مديريت محترم سايت وباتوجه فرارسيدن فصل بهار وتابستان وفصل كار ونظرات متفاوت كاربران محترم در خصوص شهردار بودن وامدن مسافران شهر نياز به خدمات اوليه مثل سرويس بهداشتي و اسفالت خيا نهاي مخروبه شهر دارد واين مسايل باعث تلف كردن وقت است اقايان واعضاي شوراي شهر پس كي مي خواهيد وضعيت شهردار ثايت را مشخص كنيد ويك گلايه از نماينده وفرماندار خلخال دارم كه افرادي در شوراي عملا كارشكني مي كنندقانوني نسيت با اين افراد برخورد شود بچه هاي مردم به جاي بازي در شهريازي دنبال مواد مخدر نروند پس تاكي
32 دوشنبه, 11 اردیبهشت 1391 ساعت 21:12
خود ... خلخالی
جناب شیرعلی پور
کامنت گذاران به خاطر ساده بودن موضوع انگیزه و انگیخته را باهم آمیخته اند .
ببخشید شاید اگر این گونه نوشته می شد (( برای زیبا سازی شهر چه پیشنهادی به شهردار دارید ؟)) شاید همه خود را به جای شهردار میگذاشتند و نظر می دادند.نه این که به پاک کردن صورت مسئله می پرداختند .
حتی می توانستید مانند میدان ویران شده شهر نظر بدهند هرچند کسی توجهی نکرد ؟!؟!؟!؟

پاسخ مدیر : سلام دوست عزیز . اتفاقا هدف ما هم همینه که مشکلات و موضوعات مختلف شهر رو به ساده ترین صورت ممکن منعکس کنیم .اگر مشکل فقط زیباسازی شهر بود حق با شما بود . راستش را بخواهید این پیشنهاد یکی از شما بینندگان عزیز سایت بود و کاملا هم قابل احترام . بحث زیبا سازی شهر یکی از مواردی است که مردم انتظار بر آورده شدن آنرا دارند و ما غیر از آن مشکلات متعددی در شهر داریم که شاید شهردار هم آنرا نمیبیند ولی اهالی یک محل آنرا ببینند و در سایت منعکس کنند . در هر حال از پیشنهاد شما دوست عزیز هم بسیار ممنونم و امید که در آینده بتوانیم با پیشنهادات سازنده شما دوستان ، موارد متعدد رو بهتر منعکس کنیم .
33 دوشنبه, 11 اردیبهشت 1391 ساعت 22:21
اصغر
به علت جو نامناسب شهرداری و مدیریت نامناسب و ضعیف شهرداران اسبق شهر عزیزمان و دیکتاتوری بعضی از کار کنان با سابقه این شهرداری که هر یک خود را یک شهردار
میدانند و از بدو ورود هر شهردار شروع به کارشکنی نموده
و با مالیدن صابون زیر کفشش به انتظار سقوط می نشینند.
اگر به جای شهردار شهرمان باشم اول از خود شهرداری شروع
به اصلاح نموده و با تعریف شهرداری منطقه یک با نیروهای
جدید و تحصیل کرده فرهنگی نو همراه با همدلی و همکاری پایه ریزی نموده و از امکانات شهرداری نهایت استفاده را در جهت آرامش و آسایش مردم بهره میبردم.
34 سه شنبه, 12 اردیبهشت 1391 ساعت 08:30
غريب آشنا
1- در جهت زيبا سازي چهره شهر اقدام به ايجاد فضاي سبز مي كردم
2- از فضاهاي سبز طبيعي اطراف شهر حداكثر استفاده را مي كردم و اجازه تخريب آنها را نمي دادم مثل اللر باغي كه روز به روز وضعيتش خرابتر مي شود
3- به علت شرايط جوي شهر يك شهر بازي سرپوشيده ايجاد مي كردم
4- در اطراف رودخانه مركزي شهر درخت كاري مي كردم
5- از تجربه و نظرات اساتيد در ساير شهرها استفاده مي كردم
6-طرح تفكيك زباله را از مبدا اجرا مي كردم
7-در ميدان هاي اصلي شهر گلكاري و آبنما حوض آب و فواره ايجاد مي كردم
8-مغازه داران را مجاب به رعايت تميزي و زيبا سازي دكوراسيون مي كردم
9-به افرادي كه در مناطق فرسوده و قديمي اقدام به ساخت و ساز مي كنند تشويقي مي دادم
10- در اطراف بيمارستان فضاي سبز و امكانات رفاهي ايجاد مي كردم
11-افرادي را كه اقدام به ايجاد اشغال و سد معبر مثل تخليه نخاله و زباله در اطراف خيابان و كوچه مي كنند جريمه مي كردم
12- افرادي را كه اقدام به زيبا سازي محيط خود مي كنند مثل دكوراسيون خوب مغازه-نماي زيباي ساختمان و... از پرداخت عوارض شهرداري معاف مي كردم
35 سه شنبه, 12 اردیبهشت 1391 ساعت 08:45
نیستان
مدیریت یک امر اکتسابی است یا ذاتی؟
خصوصیات یک مدیر : تخصص ، تجربه، شجاعت و قناعت .
قویترین ابزار یک مدیر در یک سازمان نیروی انسانی ماهر-

با تکیه بر نیروی انسانی ماهر میتوان : چشم انداز ،برنامه،هدف ، توسعه ، برون رفت از مشکلات،امید به شکوفایی
تا زمانی که این اصول در یک سازمانی رعایت نشود آن سازمان روبه زوال خواهد گروید
36 سه شنبه, 12 اردیبهشت 1391 ساعت 14:32
سهند
برای اجتناب از اطاله ی کلام و تصدیع اوقات دوستان، پیشنهاداتم را مصداقی بیان می کنم
1- تاسیس ازمایشگاه بتن
آئین نامه بتن ایران، برای حصول اطمینان از مقاوم بودن بتن های تولیدشده، نمونه گیری را ضروری دانسته و در حال حاضر، ازمایشگاهی برای انجام این امر، در سطح شهر موجود نمیباشد
شهرداری برای درامد زائی، میتواند اقدام به احداث ازمایشگاه بتن نماید
هزینه خرید تجهیزات آزمایشگاه از جمله دستگاه پرس به همراه متعلقات ان و نیز ساخت یک سالن کوچک، حداکثر به سی میلیون تومان، بالغ میگردد
در یک تعامل موثر با دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان،امر نمونه گیری را در ساخت و سازها، میتوان الزامی نمود. صدالبته خود همشهریان ذیربط نیز پس از آگاهی از این که آثار مثبت این امر متوجه خود ایشان خواهد بود استقبال نموده و هزینه های نمونه گیری را با اشتیاق متقبل خواهند شد
2- ساخت و راه اندازی ایستگاه بتن(بچینگ پلانت)
برای درامد زائی می توان، مبادرت به تاسیس کارخانه تولید بتن نمود
با توجه به هزینه کم اسکلت های بتنی در مقایسه با اسکت های فولادی، برای سازندگان ساختمان، اجرای اسکلت بتنی توجیه اقتصادی بیشتری دارد
تجارب سایر شهرها نشان داده،شهروندان اقبال و اعتماد بیشتری به مراکز تولید بتن وابسته به دولت را دارند(از حیث اینکه عیار سیمان و ..... بطور طبیعی رعایت میشود)
هزینه خرید دستگاه بچینگ، سیلوی سیمان و دو دستگاه تراک میکسر، حداکثر به سیصد میلیون تومان بالغ میشود
37 سه شنبه, 12 اردیبهشت 1391 ساعت 15:23
سهند
3- حدفاصل میدان مسجد جمعه تا پل قاضیلر که تا دهه های اخیر، بطور سنتی محدوده تجاری شهر محسوب میشد و در حال حاضر بخش هائی از ان( محدوده راسته بالا)، تقریبا" متروکه است، محدوده مناسبی برای احداث ساختمانهای چندین طبقه تجاری و خدماتی (ساختمان پزشکان و بازار کفاشان، طلافروشان، بزازان و .....) می باشد. مثل بخشهائی از خیابان نواب و بازار سپسالار تهران، خیابان تربیت تبریز و سپه انزلی
اصولا" نحوه معماری محدوده های تجاری، از ارکان هویتی شهرها بحساب آمده و در صورت عملی شدن این طرح، ایندگان هم به نیکی از مجریان آن یاد خواهند کرد ضمن اینکه شهرداری از محل فروش، اجاره و اخذ عوارض درآمد نسبتا" خوبی که در عین حال مستمر هم هست، کسب خواهد کرد
هزینه های اولیه را میتوان از طریق مشارکت با مالکین، بانکها و عنداللزوم فروش سهام تامین نمود. به نظر میرسد
هزینه های خرید و تملک به علت انکه محدوده مذکور تا حدی بلامعارض بوده و متروکه میباشد خیلی قابل توجه نخواهد بود، ضمنا"این طرح را به محدوده بازار ابوذر و نیز حد فاصل پل قاضیلر تا گاراژ مرحوم حاج طالب مدنی هم میتوان تعمیم داد
متاسفانه، عملکرد شهرداری از گذشته تا حال، همواره با سستی و رخوت توام بوده است . برای اجرای این طرح، لازم است به نوعی اعتماد سازی شود به بیانی شهرداری برای جلب مشارکت مردم، اعتماد سلب شده را اعاده نماید. بدیهی است این امر نیازمند گامهای عملی بوده و در این خصوص بکارگیری نیروهای کار امد و یا چیدمان جدید نیروی انسانی ضروری است.
شوربختانه و یا خوشبختانه، خصوصیات فرهنگی ما مردم خلخال، به گونه ای است که چون پیمانه خواسته هایمان عمق چندانی نداشته(داهاز یا دایاز میباشد) و معمولا" با رویت یک اب نمای کوچک و یا دو دستگاه اتوبوس اسقاط مجاب شده و یا به وجد میائیم لذا این امر برای مجموعه هادیان شهرداری ، خیلی انرژی بر نخواهد بود
38 سه شنبه, 12 اردیبهشت 1391 ساعت 15:36
سهند
4- آب نمای روبروی اداره پست ،که مدتهاست به علت اب بند نبودن، از حیز انتفاع ساقط شده است را میتوان بدون تخریب سازه قبلی، از طریق استفاده از افزودنیهای اب بند در ملات، با اجرای یک لایه اندود ملات به ضخامت دو سانتیمتر، اب بند نمود
هادیان شهرداری چنانچه صرافت عمل را داشته باشند مشخصات افزودنی مذکور را، میتوانند از طریق گوگل استخراج نمایند
5- شهرداری میتواند یک دستگاه مینی لودر(باب کت)، خریده و از محل اجاره ان به شهروندان درآمد زائی نماید
باب کت چند منظوره بوده و ضمنا" قابلیت مانور ان در معابر کم عرض برای انجام عملیات خاکی و برف روبی و ..... مناسب میباشد
39 سه شنبه, 12 اردیبهشت 1391 ساعت 16:26
سهند
6- غالب درامدهای شهرداری ها از محل اخذ عوارض از ساخت و سازها ، مغازه ، منازل و کارخانجات است(ظاهرا" بخش قابل توجه درامد شهرداریها، مربوط به ساخت و سازها و کارخانجات میباشد).
میزان ساخت و ساز در شهرمان خیلی قابل توجه نبوده و ضمنا" شهر، اساسا" فاقد مراکز صنعتی حتی در حد مشکین شهر میباشد. در علت یابی اولیه ، شاید بشود به جمعبندی زیر رسید:
سرمایه گذاران تمایل دارند در شهرهائی سرمایه گذاری بکنند که دارای مظاهر و امکانات شهری میباشند. به دیگر سخن فضای سبز، نظیف بودن معابر و خیابانها و نیز طرح هندسی انها و ...... در جذب سرمایه گذار و مالا" بهبود وضعیت معیشتی مردم، تاثیر بسزائی دارد و اتفاقا" این نکته و یا شاه بیت صحبت سکنه خلخال باشورا، شهردار ، فرماندار و نماینده محترم شهرستان است، به بیانی بخش قابل توجه سکنه شهر ، نمود های شهری مثل معابر عریض و خیابان های اصولی و .....را نه از سر تفنن برای افاده و ...... بلکه عمدتا" به علت ارتباط انها با مسائل معیشتی میخواهند. حدود سه سال پیش تعدادی از بازاریان محترم که نوعا" سالخورده نیز بودند برای سپاسگزاری از خدمات دکتر مرجائی به دفتر ایشان در دانشگاه ازاد رفته بودند. محمل اعمال اقایان کاملا" مشخص بود. رفته بودند که از ایشان بابت سیاستهائی که در دانشگاه بابت افزایش دانشجو اتخاذ کرده بودند تشکر کنند.بنابراین هر گونه رفتار انفعالی مجموعه هادیان شهرداری به نوعی بی تفاوتی به معاش مردم شهر خواهد شد و ای کاش کسانی بودند که بتواننداین وظیفه خطیر را به عزیزان شورا تفهیم کنند
ناهنجاریهائی که درسطح شهر، مشاهده میشود صاحب هر وجدان بیداری را ازار میدهد. چمن کاری موسوم به پارک بازنشستگان(روبروی اداره دارائی)، عصرها محل مذکور که یحتمل ویترین شهر نیز هست به محدوده ی جولان لمپنها تبدیل شده است. بعضی از عزیزان لابد به یاد دارند محله مذکور روزگاری از محلات فرهنگی شهر به حساب میامد!!!!
ایا با این مفروضات سرمایه گذاری که در انتخاب محل مخیر میباشد زادگاهمان برای امثال او جذابیت خواهد داشت؟
علی ایحال شورای شهر میتواند در ارتباط تنگاتنگ با نیروی انتظامی اقدامات موثری را در این زمینه خواستار شود
40 سه شنبه, 12 اردیبهشت 1391 ساعت 16:56
سهند
7- ادامه میدان روبروی شهرک ازادگان تا خوجین را میتوان با همیاری مالکین(اخذ بخشی از هزینه ها از مالکین زمینهای کنار جاده) تا پلیس راه ادامه داد. ابروهای مسیر قبلا" ساخته شده و صرفا" نیازمند عملیات روسازی است
8-عنصر ذوق، سلیقه خلاقانه، مهارت و تجربه کار عمرانی در شهرداری خلخال بنا به دلائلی، همیشه غایب بوده است(حکما میگویند خوی بد در طبیعتی که نشست برخاستنی نیست)
نمونه ها را به وفور میتوان در محیط مشاهده نمود طول عمر جداول مورد استفاده در معابر و خیابانها کم بوده و بعضا" به سال هم نمیرسد

بتن ریزی و یا تولید فراورده های بتنی در مناطق سردسیر نیازمند اعمال تمهیدات خاص میباشد به هنگام ساخت جداول بتنی، لزوما" میبایستی از مواد افزودنی حباب هوا ساز(مقاوم در برابر سیکل یخبندان و ذوب)، استفاده نمود و یا به هنگام خرید از استفاده آن اطمینان حاصل کرد
هیچ کس مایل نیست جامه چرکین خود را به طناب آویخته و در معرض دید دیگران قرار دهد
امید که شهرمان جامه چرکین محرومیت را از تن برهاند.
تحقق این خواسته نیازمند محلل است و محلل ها همانا فرزندان هوشیار و حاذق زادگاهمان میباشند که متاسفانه بنا به دلائلی جلای وطن کرده و در سایر شهرها به عنوان شهردار، مدیر، پزشک، حسابدار امین و ...... شاغلند و همه دل خوش هایشان نوستالژی و ....... است و همواره حسرت خدمت به زادگاه خود را دارند
41 سه شنبه, 12 اردیبهشت 1391 ساعت 17:51
؟؟؟
همه این حرفها درست ولی کو اعتبار
42 سه شنبه, 12 اردیبهشت 1391 ساعت 19:31
فرید
اگر به جای شهردار بودم در اولین کارم
1-طرح تفضیلی برای شهر خلخال می نوشتم و به تائید شورا ی شهر میرساندم.
2-قوانین محدود کننده شهر های بزرگ جلو توسعه شهر های کوچک را گرفته و باعث رشد ناهنجار شهر از نظر معماری در شهرهای مثل خلخال میگردد . تلاش میکنم با قبولاندن طرح تفضیلی شهر به مقامات بالا آن قوانین را دور بزنم.
3-به تمام باغچه های حاشیه جاده شهر خلخال مجوز ایجاد متل و رستوران و الاچیق های گردشگری برای جذب توریسم می دادم تا درآمدمردم و شهرداری را افزایش بدهم.
4- ورودی شهر را از پلیس راه تا خلخال بلوار و زیبا سازی می کردم.می توان درامد ان را ار مالکان زمین کنار جادهها تامین کرد.
5-بقیه را هم به نظر دوستان که در کامنتهای که گذاشته
اند توجه میکردم.
امید ورارم با دید کلان به شهر خودمان بنگریم. به شهردارمان توصیه می کنم به سفرهای خارجی تشریف ببرند و از روستاهای آن کشورهارا دیدن کنندو الگو بگیرند .
43 سه شنبه, 12 اردیبهشت 1391 ساعت 23:09
خودیکلی خلخالی
شهردار باشم این کار را میکنم !
به شهر دار چه پیشنهادی دارید؟
شهردار چه کار کند؟
کادر شهرداری این گونه هستند؟
باهم متفاوت هستند و این ها همه در کامنت ها جواب داده شده ولی دردی را درمان نخواهد کرد اصل این است که ببینیم شهردار چه کسی است و چه توانایی های دارد؟
متاسفانه شهردار نداریم و شهرداری دست سرپرست است و سرپرست برای هرکاری نه توانایی دارد و نه جواب گو خواهد بود . پس هرچه گوییم آب در هاون کوفتن است .
در نظر داشته باشیم که فعلا به بحث اصلی وارد نشده ایم

پاسخ مدیر : سلام . ظاهرا جناب آقای ساده روح بعنوان شهردار جدید معرفی شده اند و حکمشان هم خورده
44 چهارشنبه, 13 اردیبهشت 1391 ساعت 03:02
کامنت
جای شهردار اگه بودم !

همین الان می نشستم نظرات این پست رو خوب و با دقت می خوندم .!

نمیشه همه تقصیرا رو گردن سرمایه و بودجه انداخت ، مگه بخش های دیگه از این مشکلا ندارن ولی کیفیت کارشون بهتره . و خیلی ها هم هستن که با وجود داشتن سرمایه هم کاری از پیش نمی برن .


شهردار که صاحب همه ی شهر نیست . من اگه جاش بودم تعامل بیشتر با مردم شهر داشتم . اهمیتی که مردم به کیفیت و بهسازی شهر میدن خیلی بیشتر از آقای شهرداره ، اگه شهردار با اهتمام کار های اساسی و حیاتی شهر رو اولویت بده و به موقع و با جدیت کار رو تموم کنه خیلی بهتره تا سرمایش رو صرف کارای فرعی و تجملاتی بکنه .
45 چهارشنبه, 13 اردیبهشت 1391 ساعت 15:42
میلاد . ش
بودجه و فلان حرفه . من جای شهردار بودم بخشهایی از شهر و شهرداری رو که قابلیت درآمد زایی داره به طور مشروط به پیمانکارانی واگذار می کردم تا هم استفاده ببرن و هم آباد کنن . البته به شکل مشروط و موقت . بعد این مدت امکانات مال شهرداری بود ، آبادانی به اسم شهرداری و پیمانکار مربوطه هم سودشو برده بود . (برای مثال ازنو - البته نمی دونم دست شهرداریه یا نه ! - و یا ائللر باغی و یا شهربازی ) البته برای انتخاب این پیمانکاران باید نهایت دقت صورت بگیره و از مشاورین شهرسازی معتبر استفاده بشه .
46 چهارشنبه, 13 اردیبهشت 1391 ساعت 16:42
حبیبیان
اگرجاب شهردار بودم امکانات وبوجه شهر را به چهارنقطه شهرتقسیم می کردم که همه شهروندان راراضی نگهدارم که چون مسئولین قبلی فکرم اندیشه ام رابه جای راضی کردن جمعی ازهمشهریان مشغول نمی کردم کجای این مملکت دیده شده که روی آسفالت دوباره آسفالت بریزند ولی درخیابان شهید رجایی چند سال یکبار حتی لکه گیری هم نکنند طرح باز گشایی خیابان شهید رجایی به خیابان دستغیب چندین سال است که مسکوت مانده است که چرااینقدر بین یک خیابون فاصله میندازند من ازجناب آقای ساده روح که احتمالا جدیدن شهردار خلخال معرفی شدند بهشون تبریک وآرزوی موفقیت براشون دارم امید وارم که توجه به این نقطه شهر هم داشته باشند
47 چهارشنبه, 13 اردیبهشت 1391 ساعت 20:05
سید محمد ساده روح
سلام علیکم - با احترام و تقدیر و تشکر از مدیریت محترم سایت و شهروندی که با ایده و ابتکار سازنده خود مشکلات شهری را از زبان شهروندان گوشزد مسئولان شهر میکند و ضمن تقدیر و تشکر از کلیه شهروندان محترم ، آگاه ، فهیم وعاشق زیبائی و آبروی شهر ، که نظرات سازنده خود را ارائه داده اند لازم دانستم به اطلاع برسانم که در همان روز اول توسط یکی از همکاران عزیز خود مطلب فوق را مطالعه ، و ضمن خرسندی ، بدون اظهار نظر اولیه در صدد برآمدیم تا از نظر شهروندان عزیز مطلع و در برنامه های کاری خود از الگوها و ایده های پیشنهادی استفاده نمائئم . ضمن ارج نهادن به تمامی مطالب و نظر شهروندان و قبول بسیاری از انتقادهای صورت گرفته ، اینجانب نیز طی دوران خدمت خود به ویژه از بهمن ماه سال گذشته که این مسئولیت را عهده دار شده ام به بسیاری از مشکلات آگاه بوده و در این راستا برنامه هائی در پیش رو داریم که مشارکت فکری شهروندان عزیز، همدلی و همیاری اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، تعامل مسئولین شهر و دستگاه های اجرائی ، تلاش و همکاری فرماندار محترم و حمایت های نماینده محترم و منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و الطاف ویژه مسئولین استانی در امر تخصیص اعتبارات مکفی و ویژه ، مکمل تحقق خدمات آینده ما خواهد بود .
لذا اینجانب آمادگی مجموعه شهرداری و خود را جهت استفاده بیشتر از نظرات و ایده های سازنده شهروندان محترم و همه عزیزان اعلام داشته و امیدواریم در سازندگی و ساماندهی و زیباسازی شهرمان ، آنطور که در خور و شایسته یک شهروند خلخالی میباشد موثر باشیم .
خدایا چنان کن سرانجام کار --- که تو خوشنود باشی و ما رستگار .

خادم شهروندان عزیز
سید محمد ساده روح
سرپرست شهرداری خلخال

پاسخ مدیر : با عرض سلام و ادب خدمت شما جناب آقای ساده روح و بینهایت ممنون از حضورتون در وبسایت . مطمئنا حضور شما در این قسمت و اعلان این نکته که نظرات درج شده در این قسمت دقیقا توسط مسئولین مرتبط شهرداری رویت و مطالعه میشود ، قوت قلبی به تمامی اعضا وبسایت و به همان نسبت مردم عزیز شهرمان است تا بتوانند از این به بعد مطالبات و خواسته های خود را به راحتی و در هر زمان از شبانه روز به اطلاع شما عزیزان برسانند .
بنده به نوبه خودم از حضورتان در وبسایت تشکر میکنم و امیداریم در آینده بتوانیم با مشارکت و همیاری شهرداری خلخال و اهالی شریف آن و البته وبسایت خلخالیم ، شهری آباد و زیبا داشته باشیم .
48 چهارشنبه, 13 اردیبهشت 1391 ساعت 21:48
رایان
بهترین شهردار اون جوان هایی هستند که به خاطر بیکاری صبح تا شب خیابان گردی می کنن وآمار تمام کمبود های شهر را دارند.
49 پنجشنبه, 14 اردیبهشت 1391 ساعت 08:16
ک.م
همه ی خانه های فرسوده بویژه خیابان اصلی شهر از لحاظ ظاهری نیاز به مرمت دارند!!!
50 پنجشنبه, 14 اردیبهشت 1391 ساعت 09:42
رضا داداش
اول از همه دو تا توالت عمومی درجه یک می زدم تا دیگه مسافرا مجبور نشن چادر گرفته و ..... واقعاً مهمترین کار و واجبترین کار ساختن دو سه تا توالت عمومی در سطح و ورودیهای شهره که آبروی شهرمون هم هست و حداقل کاریه که توریستها با خاطره خوش برن .....
51 پنجشنبه, 14 اردیبهشت 1391 ساعت 09:49
رضا داداش
دوم اینکه حداقل شده هر سال یکبار به شهرهای دیگر و یا حتی خارج از کشور رفته و وضعیت آنها را دیده و الگو برداری می کردم و الگوهای برتر را جایگزین می کردم ....
سوم اینکه سعی می کردم اول از همه به نظافت شخصی خودم برسم تا وقتی مردم منو می بینن واسشون قابل درک باشه که حداقل شهردارشون نظافت شخصی خودشو داره تا به نظافت عمومی شهر امیدوار می شدن ...
چهارم اینکه افراد کار نابلد رو می دادم به پستهای لایق خودشون تا بلکه کارکنان بفهمند که خلایق .. هرچه لایق ... نه اینکه دیپلم ردی را بزارم مسئول و کارشناس ..... در حالیکه مهندس معماری و فوق لیسانس متخصص و مجرب اند خم کوچه ها دنبال کار بگرده .... و چی بگم دیگه تا همین حد کفاف .....
52 پنجشنبه, 14 اردیبهشت 1391 ساعت 14:51
سهند
جناب اقای ساده روح
با سلام و احترام، بنده هم به سهم خود، مرقومه جناب عالی را به فال نیک میگیرم.
خواهشمندم جهت تشریک مساعی شهروندان با شهرداری و نیز اجتناب از اتلاف وقت، برنامه های خود را برای چشم انداز یکساله و چهار ساله اعلام فرمائید
53 پنجشنبه, 14 اردیبهشت 1391 ساعت 17:10
همشهری مقیم کرج
باسلام خدمت مدیریت محترم سایت من شهرم وهمشهریانم را دوست دارم با تشکر از شما که جهت ابادانی شهر عزیزمان این گام ارزنده را برداشتید انشا اله موفق باشید سعی کنید از کار شناسان شهرهای موفق نظر خواهی کنید وبه طریقی استفاده کنید
54 پنجشنبه, 14 اردیبهشت 1391 ساعت 18:23
محمد پ
با سلام، با سپاس از جناب سهند و اظهار خوشحالی عمیق بابت حضور آقای ساده روح، این رویه را به فال نیک می گیرم، امیدوارم اعضای شورای شهر نیز به این گفتگو بپیوندند، سپاسگزاری از روند جدیدی که در وبسایت خلخالیم آغاز شد که در واقع گردآوری نظرات و پیشنهادات به صورت طبقه بندی شده است که قطعا تاثیر خواهد داشت، شخصا خیلی خوشحالم که نتیجه نظرات و پیشنهادات دوستان در عمل به بار می نشیند.
55 جمعه, 15 اردیبهشت 1391 ساعت 09:43
علی م
از جناب فرماندار می خواهم در راستای تبدیل وضعیت جناب ساده روح از سرپرستی به ریاست شهرداری خلخال اقدامات بایسته و شایسته را مبذول فرمایند.ایشان یکی از فاکتورهای مهم مسئولین متعهد و متخصص که البته جنابعالی نیز بدان زیور آراسته اید و آن چیزی نیست جز " پاسخگو بودن " را در خود نشان دادند.
این فاکتور نشانگر تعهد فرد است در قبال مسئولیت و نیز تخصص ویژه در امور شهرداری که بیش از هر مسئول دیگری باید ارتباطات مردمی داشته باشد.
56 شنبه, 16 اردیبهشت 1391 ساعت 10:11
خودیکلی خلخالی
جناب مدیر از این که سرپرست دارد شهرداری نه شهردار حرفی است که قبلا خدمت شما عرض شده است !!!!!!!!!
سرپرست محترم چشم به مسئولین دارد ؟؟؟!!! ولی برنامه ندارد
معمولا با ارائه برنامه از طریق شهردار به بعضی از طرح ها بودجه داده می شود و یا از در آمدهای محلی طرحی که شهرداری
مصوب مکند وبه شورا می دهدوآن نیز تصویب کند و در نهایت اجرایی میشود
خوب کجای کار بودیم شهردار نداریم و در نهایت برنامه هم نداریم پس صفر ضرب در خودش و هر عدد دیگری همان صفر خواهد بود .ولی ورود سرپرست شهرداری به سایت باعث دل مشغولی بیشتری برای کامنت گذران خواهد بود.

در ضمن نظری داشتم درمورد این که شهردار چه کسی باشد
1- داشتن روابط عمومی بالا
2-مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های علوم انسانی
مخصوصا جغرافیا،علوم اجتماعی ، تاریخ ، مدیریت ،
3-شناخته شده در شهر ادامه در کامنت آتی

پاسخ مدیر : سلام دوست عزیز . لطفا به عنوان مطلب هم توجه فرمائید !!!
57 شنبه, 16 اردیبهشت 1391 ساعت 19:55
رامین از ساوه
حداقل خیابان ها را آسفالت میکردم خیابان اگه خاکی بود بهتر از این آسفالت بودعید فقط نصف روز هیرو بودم متاسفانه خیابان هاخیلی بدتر از کوچه های روستای دور افتاده بود
58 شنبه, 16 اردیبهشت 1391 ساعت 20:57
سهند
انتظار می رود جناب اقای ساده روح، هر چه زودتر برنامه های خود را اعلام فرمایند در غیر این صورت، اصل موضوع در لابلای این تعارفات معمول ، گم خواهد شد
59 یکشنبه, 17 اردیبهشت 1391 ساعت 13:11
همشهري دلسوز
به نظر بنده شهردار بايد تحصيل كرده دررشته معماري يا عمران يا شهرسازي باشد تا باتكيه به دانش فني خود شهر را اداره نمايد ودرمورد شوراها نيز بايد مردم افراد متخصص دراين امور را انتخاب نمايند//
60 یکشنبه, 17 اردیبهشت 1391 ساعت 14:40
میلاد . ش
بنده هم از آقای ساده روح نهایت تشکر رو دارم که با آغوشی باز این صفحه رو پذیرفتند و می خواستم خدمت آقای سهند عزیز عرض کنم شهرداری خلخال برنامه ی بحران می خواد و فعلن نمی شه برنامه ی یک ساله و چهار ساله براش ریخت و البته به یاد داشته باشیم تا کنون کمتر شهرداری تونسته 4 سال اینجا پایدار بمونه . در ثانی به نظر من اعلام برنامه ها با ماهیت وجودی این صفحه منافات داره ! شاید شهردار محترم می خوان نظرات همشهریان رو هم در برنامه هاشون اعمال کنند ! چنین نابسامانیی که شهررو گرفته ، نمیشه باعجله برنامه نوشت و جلو برد و شهردار هم نماینده نیست که قبل انتخابات رو برنامه هاش کلی مطالعه کرده باشه . آقای ساده روح کارمند اداره ی شهرداری هستند و پس از استعفای جناب آقای عزیزی به عنوان سرپرست شهرداری خلخال معرفی شدن . حالا برنامه ریزی برای این وضعیت سخت کاریه که ساعت ها گفت و گو ، جلسه ، مشاوره و بحث و مطالعه رو می طلبه . پس خواهش می کنم عجول نباشیم .
61 یکشنبه, 17 اردیبهشت 1391 ساعت 20:05
جاویدخدمتی
سلام:
شهردار و یا بعبارتی سرپرست شهرداری خلخال قدم اول را برای بهبود وضع شهر برداشت و با حضور در سایت خلخالیم و اعلام آمادگی برای استفاده از نظرات و راه حلهای شهروندان جهت ساختن شهر این انتظار می رود که اعضای شورای شهر هم در این راستا قدم بردارند و یقینا شهروندان هم در کنار این اعضا و شهردار برای آبادانی شهر کوشش خواهند کرد و اگر شهردار با بودجه و منابع موجود صادقانه خدمت کند یقینا شهروندان هم صادقانه از آن حمایت خواهند کرد و این روند آبادانی شهر را بدنبال خواهد داشت.
62 دوشنبه, 18 اردیبهشت 1391 ساعت 12:51
علی ع
با سلام خدمت همشهریان عزیز لطفا یه خورده هم پیشنهاد بدیم و چند دقیقه خودمان را جای کارکنان شهرداری بگذاریم
جناب اقای ساده روح و اعضای محترم شواری شهر لطفا درصورت امکان یه بار هم که شده این را بخوانید
من اگر شهردار بودم...........
1- از جلوی بیمارستان و بهزیستی (پارک اللر باغی )2 تا پل میساختم تا برای رفتن به قاضیلر کل شهر را دور نزم
2- با همکاری اداره برق تیر برق های مابین فلکه مخابرات و میدان معلم را بر میداشتم تا درختان بیچاره را اره نکنم و به زیبایی وسط شهر لطمه نزنم
3 - در کلیه پارکهای شهر و فضای سبز وسایل و امکانات ورزش ( بدنسازی) را تعبیه میکردم(مثلا جلوی اداره بازرگانی و داخل دانشگاهها جلوی مسکن مهر در حال ساخت و هر جا که متعلق به شهرداری هست ...
4- در چند قسمت از شهر کمپ و محل نصب چادر برای مسافران میگذاشتم(خیلی خیلی واجب ...)
5 - احداث پارک بانوان
6- پیگیری شدید احداث و باز سازی ازناو ( خدا وکیلی اگه این ازناو تو یه شهر دیه بود تا الان چیکارش میکردن )
7- ایجاد کمپینگ در ازناو- چشمه میر عادل
8- تله کابین یا سورمته ( از طریق فروش سهام مانند هشتپر و منتظر بودجه نباشیم
9- تامین مالی کلیه پیشنهادات از طریق فروش سهام و بخش خصوصی
10- گذاشتن یک نسخه روزنامه در داخل تاکسی ها
11- فروش دو دستگاه اتوبوس داخل اللر باغی و خرید برف روب یا ماشین جمع اوری اشغال و یا هرکاری نیاز به تامین مالی دارد
12- ایجاد پیست مسابقه کارترینگ توسط بخش خصوصی
13-
63 چهارشنبه, 20 اردیبهشت 1391 ساعت 19:48
محسن
حال شاید نظر من خارج از چهار چوب قانون باشه اما اینه که:
پس از این همه تعویض شهردار بهتره بیاییم و داخل شهر خلخال یک همه پرسی بذاریم که به نظر شما چه کسی لایق این مسولیت مهم.
64 پنجشنبه, 21 اردیبهشت 1391 ساعت 11:09
مدیریت وبسایت
راستش از زمانی که این عنوان را برای این مطلب انتخاب کردم خودم دنبال جواب این سئوال میگشتم که اگر شهردار خلخال بودم چکار می کردم ؟
شهر ما به لحاظ موقعیت جغرافیایی خاصی که داره دوره کاری کوتاهی داره و تقریبا 7 ماه از سال میشه اقدام به ساخت و ساز کرد و این باعث میشه که در بسیاری مواقع عملکرد خیلی از شهرهای دیگه رو نتونیم الگوی شهرداری خلخال قرار بدیم . در حوزه شهری و زیباسازی فضای شهری و فضای سبز ، تقریبا نصف سال ، شهرداری خلخال عملا کار خاصی برای انجام دادن نداره و تو استراحت به سر میبره و تو زمستان تقریبا تمام فعالیتهای شهرداری به برفروبی معابر و حمل زباله های همشهریان محدود میشه . با این حساب اون چیزی که طبیعی و منطقی به نظر میرسه اینه که ، تو زمستان برنامه ریزیها بصورت کامل و دقیق انجام شود و از اولین روز بهار با توان مضاعف عملی شود . اگه قراره شهر نظافت بشه ، شسته بشه ، جداول اصلاح و رنگ آمیزی بشه ، آب نماها و سرویسهای بهداشتی تعمیر بشه ، فضای سبز گلکاری بشه ، محوطه پارکها بهسازی بشه ، میادین شهر زیباسازی بشه ، تابلوهای جهت نمای شهر اصلاح بشه و .... همه این موارد باید تا آخر اردیبهشت ماه تموم بشه و اهالی شهر بتونند حداقل 4 ماه از سال رو بخاطر داشتن شهری تمیز و زیبا با آرامش و آسایش خاطر بیشتری سپری کنند و درست زمانیکه ما در نیمه خرداد ماه شاهد حضور خیل عظیم مسافران از اقصی نقاط ایران هستیم ، بتونیم سرمون رو جلوی مهمونها بلند کنیم و یه جورهایی شرمنده اونها نشیم و از اون به بعد به فکر زیباتر کردن شهر و جذب حداکثری توریست در منطقه باشیم . مواردی که ذکر شد تقریبا امور جاری شهرداری هر شهری هستش و حداقل انتظار مردم بر آورده شدن آنهاست . از این به بعد هستش که شهرداری میتونه با استفاده از مشاورین مختلف که کم هم نیستند ، اقدام به بهسازی شهر کنه و با اولویت بندی و پیاده سازی طرحهای در آمد زا بتونه زمینه انجام سایر خدمات در شهر رو هم فراهم کنه .
مهمتر از انجام بسیاری از این کارها اطلاع رسانی در خصوص این کارها به مردم شهره . شهرداری با در جریان قرار دادن اهالی از فعالیتهای خودش و با ارائه برنامه های فرهنگی متعدد میتونه زمینه مشارکت حداکثری همشهریان در امر عمران و آبادانی شهر رو فراهم بکنه . به نظر این حقیر مشکل اصلی شهرداری شهر ما بودجه نیست ، شهرداری شهر ما در بسیاری از مواقع از عدم برنامه ریزی صحیح و عدم اولویت بندی امور شهری رنج میبره و اگر خلاف این بود ما باید تو شهر وضعیت بهتری رو شاهد می بودیم .
با این حال اگر من شهرداری خلخال بودم موارد زیر رو مد نظر قرار میدادم
1 - با استفاده از قابلیتهای نماینده و فرماندار شهرستان ، برای برون رفت شهر از این وضعیت تقاضای بودجه ویژه می کردم و تا حصول نتیجه کامل ، در معیت نماینده شهر حتی پیش وزیر کشور هم میرفتم .
2 - سرویسهای بهداشتی متعددی را در نقاط مختلف شهر احداث می کردم تا بیش از این باعث آبروریزی جلوی مسافران نشویم
3 - جداول بلوارها و میادین را اصلاح و رنگ آمیزی میکردم
4 - به وضعیت میادین کوچک و بزرگ شهر سرو سامان میدادم و با رنگ آمیزی و اصلاح آب نماها سعی در زیباسازی آنها میکردم و در هر کدام از میادین شهر متن و یادبودی از مفاخر خلخال رو نصب میکردم ( مجسمه نگفتم تا برای شهرداری هزینه نداشته باشه )
5 - با اولویت بندی ، اقدام به آسفالت معابر شهر می کردم
6 - با همکاری پلیس محترم راهور خلخال ، سرعت گیرهای سطح شهر رو طبق استاندارد اصلاح میکردم
7 - با همکاری پلیس راهور و اداره راه اقدام به خط کشی خیابان اصلی شهر میکردم
8 - به وضعیت خیابان سی متری شهر رسیدگی میکردم ( مخصوصا حد فاصل مسجد صاحب الزمان تا سردار آباد ) و حریم خیابان و پیاده رو و خانه های مردم رو مشخص میکردم
9 - با الگو برداری از شهرهای موفق ، با استفاده از قابهای مخصوص ( و نه داربست ) اقدام به پذیرش تبلیغات از همشهریان میکردم تا علاوه بر در آمدزایی برای شهرداری در مناسبتهای مختلف برای نصب تصاویر زیبا و مناسبنی به زیباسازی شهر نیز کمک میکردم .
10 - با ارائه برنامه فرهنگی ،طرح تفکیک زباله در مبدا را اجرا میکردم که به نوبه خود میتواند برای شهرداری در آمد زا نیز باشد
11 - مانع تخلیه زباله در محل کرنو میشدم و در اولین فرصت ممکن زباله ها را به محل مناسبی به دور از شهر که ظاهرا محل آن هم مشخص شده منتقل میکرم تا بیش از این سلامتی همشهریان به مخاطره نیافتد
12 - به وضعیت پارکهای موجود در شهر یک سرو سامان اساسی میدادم و در جهت گسترش فضای سبز در اطراف شهرکهای جدید التاسیس تلاش میکردم و مخصوصا جهت ایجاد یک فضای سبز و پارک تفریحی برای مجتمع های مسکن مهر از همین الان با مشاوره کارشناسان امر اقدامات لازم رو صورت میدادم .
13 - همچون شهرداری تهران ، در ایام تابستان با اجرای برنامه های شاد و مفرح در پارکهای شهر ، در جهت بالا بردن روحیه شهروندان از هیچ کوششی دریغ نمیکردم
14 - در مناسبتهای خاص با اجرای برنامه های تشویقی و تخفیف های قابل ملاحظه اقدام به جمع آوری عوارض نوسازی همشهریان می کردم ( البته اطلاع رسانی به همشهریان در رابطه با اجرای چنین برنامه هایی تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت )
15 - طی اعلانی از طریق وبسایت خلخالیم از تمامی همشهریان دلسوز ساکن در اقصی نقاط ایران درخواست میکردم عوارض سالیانه خودروی خودشون رو در شهرداری خلخال پرداخت کنند !!!!! ( به نظرتون میشه همچین چیزی ؟؟ )
16 - حداکثر تلاشم رو میکردم که در سریعترین زمان ممکن ساخت و ساز در بافت فرسوده شهر صورت پذیرد که هم به لحاظ زیباسازی شهر دارای اهمیت است و هم بخاطر زلزله خیز بودن خلخال ، کمک به امنیت جانی همشهریان خواهد بود .
17 - البته در تمامی موارد بالا همواره در شاخه های مختلف نظر کارشناسان و صاحبان امر در زمینه های مختلف رو هم جویا میشدم تا مبادا کاری غیر اصولی و نسنجیده انجام نشود و بیخودی بیت المال پایمال نگردد .
راستش را بخواهید اگه بخواهم بشمرم باز هم هستند مواردی که به ذهنم میرسند ولی برای بر آورده شدن اینها چند عامل هم هستند که بدون حضور اینها نمیشه تصمیم نهایی رو گرفت و حتی یک موردش رو هم اجرا کرد . مهمتر از همه اینها ، توجیه کادر زحمتکش خود شهرداری خلخاله که باید همسو با شهردار بشند و طی مدت شش ماه فصل کار که در خلخال داریم از هیچ کوششی در جهت بر آورده شدن خواسته های شهردار دریغ نکنند . و عامل بعدی حمایت شورا از عملکرد مثبت شهرداریه که اون دیگه به وظایف شورا برمیگرده و اما مهمترین عامل که بدون حضور آن هیچکدام از اقدامات شهردار عملی نخواهد شد ، حضور ، همکاری و همیاری شهروندان محترم خلخاله که برای بر آورده شدن خواسته هاشون باید یک سری حداقل های وظایف شهروندی رو رعایت کنند و در پایان اینکه هیچوقت کسی از مشورت با افراد آگاه ضرر ندیده .
65 پنجشنبه, 21 اردیبهشت 1391 ساعت 13:48
امید
باسلام و تشکر از سایت خودتون من در خلخال متولد شدم اما از 1 سالگی در یکی از شهرهای شمالی(نوشهر)زندگی میکنم. در همین امسال شهردار شهر ما شهردار نمونه کشور شد و واقعا همه مردم از ایشون راضی ان شما میتونین با بررسی افراد موفق به راهکارهایی برای بهبود خلخال سنتی پیدا کنین.... باتشکر
66 شنبه, 23 اردیبهشت 1391 ساعت 12:13
n.m
اگر شهردار بودم اول مافیای قدرت را که در دست چند تا کارمند است را جمع می کردم بعد اولویت مشکلات شهر را بین اهالی به رای می گذاشتم تا بر اساس کارهائی که در اولویت هستند قدم بر دارم با تشکر
67 شنبه, 23 اردیبهشت 1391 ساعت 12:26
سميه
با سلام عزيزان ،آنچنان تيشه به ريشه خلخال عزيزمان زداه اند كه ديگر نيازي به شهردار نيست دهيار به نظر من بهتر است.
بابا كجاي اين ايران شهرستان وضعش اين است فقط كافي است 80 كيلومتر به سمت انزلي برويد و شهر كوچك رضوانشهر و يا پره سر را ببينيد بعد صحبت از شهر و شهرستان بكنيد خلخال با اين بي رحمي ها آباد نمي شود.و نخواهد شد ميدان اصلي شهر 2 سال است به مثال يك ويرانه است با داربست هاي مسخره و بد شكل و يا ميدان معلم كه چندين سال پيش عطر شبو هاش ادمي را مست مي كرد ولي الان چه؟ واقعاً تأسف تأسف

پاسخ مدیر : با سلام و تشکر از بابت یادآوریتون . بوی شب بوهای میدان معلم هیچوقت از یادم نمیره . پارک اصلی شهر چه رونقی داشت ! آب نماها و ظاهر زیبای میدان معلم یادش بخیر .
68 شنبه, 23 اردیبهشت 1391 ساعت 15:00
سحر
این چه خیابون و پیاده روی هستش آخههههههههههههه
69 یکشنبه, 24 اردیبهشت 1391 ساعت 07:03
همشهری
اگه من جای شهردار بودم یکی دو تا از کارمندان خانومشون رو عوض میکردم.
70 یکشنبه, 24 اردیبهشت 1391 ساعت 20:23
یکی
اول ازهمه اون میدون خالیو درست میکردم بابا آبرومون رفت پیش مهمونا
71 دوشنبه, 25 اردیبهشت 1391 ساعت 12:31
کامران شفایی
در خلخال پارگینگ عمو می میزنم میدان خراب را زیبا تر می کنم در خرابه شهرک قاضی با شگاه میزنم
72 شنبه, 30 اردیبهشت 1391 ساعت 11:34
پيمان..
با درود..
اول بايد مي پرسيد اگه جاي شوراي شهر بوديد چه مي كرديد؟سپس سوالتونو مطرح مي كرديد.. موقعي كه شوراي شهر شهرداراني بدون سابقه كاري مناسب و متعهدانتخاب مي كنن وبعد از مدت اندكي حكم اخراجشون امضاء مي كنن نبايد انتظار شهري زيبا داشته باشيم..
شهردار بايد مدرك همگون با وظيفه خود داشته باشه ، شجاع و بله گو نباشه..
يه چيز ديگه اول از همه مردم از خواب زمستوني بيدار بشن،اعضاءشوراي شهر بايد اشخاص متخصص باشن لااقل بخوان به شهر خدمت كنن توجه شما عزيزان را به اعضاء دوره هاي گذشته و حالشوراي شهر جلب مي كنم.
73 دوشنبه, 08 خرداد 1391 ساعت 12:14
جواد جعفری بیرق دبیر زبان
بموازات انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران ترقیات شگرفی در تمام شئون سیاسی اجتماعی فرهنگی عمران وابادی در سراسر مملکت تاریخی و تاریخ سازایران به وقوع پیوسته تا جایی که ایران اسلامی در زمره ده کشور جهان خودنمایی و قدرت نمایی می کند. در این میان اهالی ولایت مدار و مهین دوست خلخال ضمن تایید ترقیات شگرف در سایر استانها خاطر خطیر دلسوزان به این سرزمین رامعطوف داشته تا مشکلات این خطه کارشناس و چاره اندیشی نمایند.مهمترین دلیل عقب ماندگی این شهر استفاده از مدیران ناکارامد و بی مسئولیت می باشد به نظر اینجانب خانه تکانی بزرگی در مدیریت این شهر باید صورت بگیرد.استفاده از مدیران بومی که مردم عملکرد انها را می شناسند باید در اولویت قرار بگیرد.شهردای که خودش یک مر کز درامد زاست عملا تبدیل به بزرگترین مکان برای انباشت بدهی برای اقتصاد این شهر شده است . چرا دلیلش بر می گرده به برخورد غیر اصولی و غیر منطقی کارکنان شهرداری .مخصوصا این برخورد در حوزه دفتر فنی و قسمت درامد بیشتر خودنمایی می کند./و/.ما مدیران وارداتی نمی خواهیم خودمان توانایی حل مشکلات این شهر را داریم.کدامیک از کارهای شهرداری از روی اصول طراحی شده که توجیه اقتصادی داشته باشد برای مثال فقط مجتمع توریستی ازناو کافیست .بدیهی است به خاطر این طرح ها باید شهرداری بدهکار باشد.یکی از وظایف شهرداری کار در زمینه فرهنگی و هنری است چرا شهرداری در این زمینه اقدامی انجام نمی دهد.میدانم حتما بودجه را بهانه قرار خواهید داد اقایان کسی که شهرداری را در اختیار می گیرد باید فردی شجاع نترس و کار دان باشد نه اینکه از سایه خود بترسد /و/ هر سال شهرداری های دیگر شهرها اقدام به تبلیغ مکانهای توریستی خودشان از صدا و سیما میکنند چرا ما جاده خلخال به اسالم و بیلدیر وغیره را تبلیغ نمیکنیم میدانم حتما بودجه این کار را نداریم مدیریت این شهر باید دست کسانی باشد که در اقتصاد شخصی خودشان حرف اول را میزنند واشتباه مهمی که ما مردم انجام می دهیم در انتخابات شوراهاست نمی توانیم افراد کارامد را انتخاب کنیم /و/ در انتخابات بعدی شوراها باید شش دونگ حواسمون سر جاش باشه.چاره درد این شهر فقط مدیر کارامد مدیر کار امد و بازهم مدیر کارامد می باشد و مضافا اینکه عده ایی تخم ویرانی و خرابی را به این شهر انداخته اند تفرقه و اشاقی کوچه یوخاری کوچه و هاکذا. باید این افت از تاریخ خلخال کنده شود همه با هم باشیم و به تمام نقاط شهر یکسان برسیم
74 یکشنبه, 28 خرداد 1391 ساعت 08:17
ن - ش - م
می خواهیم یک چیزی را یاد اور بشم یک حفاظی در پارک ارم برای پله ها کشیده شود که لااقل بچه ها از ان بالا به پاین پرت نشوند(دو طرف پله است ولی روبرو حفاظ ندارند0 - و درضمن یک حفاظی جنب شهربانی(سی متری چهار راه) کشیده شودکه درزمستان ماشین ها به جوب نیافتن ولیز نخورند . باتشکر فراوان

اضافه‌ كردن نظر

** لطفا در قسمت تصویر امنیتی فقط نتیجه عمل ریاضی را درج بفرمایید و از نوشتن کل عبارت ریاضی خودداری فرمائید **


کد امنيتي
باز خوانی تصویر امنیتی

آمار سایت

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید

خلخالیم را محبوب کنید