رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال از افزایش قیمت انواع نان در نانوایی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های سهمیه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎پز دولتی و آزادپز این شهرستان خبر داد.

مصطفی لطیفی در گفتگو با خبرنگار خلخالیم اظهار داشت: افزایش قیمت نان در خلخال در اجرای دستورالعمل شورای آرد و نان استان اردبیل بوده و طبق مصوبه کارگروه ساماندهی آرد و نان شهرستان خلخال، اتحادیه نانوایان موظف هستند قیمت انواع نان را باکیفیت و کمیت عالی به شرح زیر ابلاغ و هرگونه تخلف موجب برخورد قانونی و حذف سهمیه و در صورت تکرار لغو پروانه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎گردد. 

‎‎‎‎‎‎‎‎‎وی افزود: قیمت جدید هر قرص نان لواش با وزن چانه 130 گرم در نانوایی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های سهمیه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎پز دولتی 2 هزار و 500 ریال و نرخ هر عدد نان بربری با وزن چانه 500 گرم به قیمت 10 هزار ریال اعلام شد.

وی با بیان اینکه انواع نان سنگگ و نان روغنی در نانوایی‎‎‎‎‎‎‎‎‎های آزادپز خلخال پخت می‎‎‎‎‎شود گفت: نرخ هر عدد نان روغنی (نزیک) با وزن چانه 350 گرم به قیمت سی هزار ریال و چای‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎چورکی با وزن چانه 200 گرم و وزن مغزی 200 گرم به قیمت 15 هزار ریال و تل تل با وزن چانه 150 گرم و وزن مغزی 150 گرم به قیمت12 هزار ریال می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد.

لطیفی ادامه داد: قیمت بربری نیز در نانوایی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های آزادپز با وزن چانه 500 گرم 15 هزار ریال و نان لواش با وزن چانه 130 گرم به قیمت 3 هزار  ریال و نان سنگک با وزن چانه 500 گرم به قیمت 15 هزار ریال اعلام گردید.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/af779

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: