شهردار خلخال گفت: از آغاز عملیات برف‌روبی و بازگشایی معابر این شهر تاکنون به تعداد ۲ هزار کامیون، برف از معابر بارگیری و به بیرون از شهر انتقال یافته است.

صباح‌الدین برزگر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برغم افزایش امکانات و ماشین‌آلات سنگین ، عملیات برف‌روبی و پاکسازی خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر به علت حجم بالای برف  به کندی پیش می‌رود.

وی اظهارداشت: در حال حاضر ۱۱ دستگاه لودر،۲ دستگاه گریدر ،۲ دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه بابکت و ۲۲ دستگاه کامیون کمپرسی در برف‌روبی ،بازگشایی و حمل برف فعالیت دارند و در ۶ روز پس از گذشت بارش برف سنگین موفق به معبرگشایی در  ۵۰ درصد از خیابان‌های اصلی و فرعی شده است.

شهردار خلخال به انباشت برف سنگین با ار تفاع یک تا ۲ متری در هزار و ۶۰۰ خیابان و کوچه این شهر اشاره کرد و گفت: اولویت برف‌روبی و پاکسازی خیابان‌های اصلی  بوده و سپس به معابر فرعی ، کوچه‌های عریض و کوچه‌های باریک  توجه خواهد شد. 

او با اشاره به دستور معاون امور عمرانی استاندار اردبیل مبنی بر بکارگیری نیروی انسانی برای بازگشایی معابر و کوچه‌ها، افزود: پیش از دستور معاون استاندار۳۲ نفر از کارگران بخش خدمات شهری در بازگشایی دستی معابر خلخال فعالیت داشتند که ۵۰ کارگر به جمع این افراد اضافه شده است .

به گزارش ایرنا، با وجود گذشت ۶ روز از آخرین بارش برف سنگین در شهر خلخال به علت مسدود بودن بیشتر کوچه‌ها شهروندان قادر به  استفاده ازخودرو خود نیستند.

آموزش و پرورش خلخال امروز نیز به علت مشکل تردد دانش‌آموزان در معابر عمومی شهر مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی را در ۲ نوبت صبح و بعد ازظهر تعطیل اعلام کرد.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: