به دنبال طرح سئوال از طرف همشهریان و مخاطبان گرامی خلخالیم، مبنی بر انتشار خبرهای مختلف در سطح شهر، در مورد بیماری کرونا، فرماندار خلخال شایعه مربوط به انتقال بیماران کرونای استان به بیمارستان خلخال را تکذیب کرد.

فریدون بابایی در گفتگوی تلفنی با خلخالیم گفت : مرکز تروما در مرکز استان برای بستری بیماران کرونا در نظر گرفته شده است و همچنین قسمتی از بیمارستان های سایر شهرها نیز با برای پذیرش بیماران مشکوک همان شهرها ضدعفونی و بعنوان یک فضای ایزوله آماده سازی شده است که این اقدام در بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال نیز جهت خدمات بهتر به همشهریان گرامی در نظر گرفته شده است.

بابایی در ادامه افزود: طی جلسه ستاد پیشگیری بیماری کرونا که برگزار شد، مقرر شد هر گونه اخبار مربوط به این بیماری در منطقه از طریق دانشکده علوم پزشکی خلخال منعکس شود. و مقرر شد در جهت اطلاع رسانی و انتشار پیام های بهداشتی، همکاری بیشتری بین دانشکده علوم پزشکی و مرکز بهداشت خلخال با رسانه های رسمی خلخال صورت پذیرد.

فرماندار خلخال از عموم شهروندان خواست که به شایعات مختلف در خصوص این بیماری اعتنایی نکنند و اخبار را فقط از طریق خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و منابع رسمی خلخال دنبال نمایند.

 

مصاحبه :‌مسعود شیرعلی‌پور

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: