رییس دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: امروز متاسفانه سه نفر از شهروندان که به کرونا مبتلا شده اند در بیمارستان خلخال بستری شدند و اگر مردم رعایت نکنند، وضعیت خلخال رو به بحرانی شدن می‌رود.

دکتر باقری در گفتگوی اختصاصی با خلخالیم افزود : بازدید چند ساعته ما از سطح شهر، حاکی از آن است که متاسفانه بعضی از همشهریان که تعدادشان کم هم نیست، نکات بهداشتی و توصیه‌های مرتبط با بیماری کرونا را جدی نگرفته‌اند و افراد زیادی بدون اینکه کار ضروری داشته باشند، در سطح شهر در تردد بودند.

وی گفت : امسال بازار عید همچون سال‌های گذشته پر ازدهام بود و متاسفانه بسیاری از مردم همچنان به ویروس کرونا و خطرهای آن بی توجه هستند.

باقری تصریح کرد، اگر رفتار مردم بر همین روال پیش رود، وضعیت در خلخال به «وضعیت قرمز» تبدیل خواهد شد و با افزایش مبتلایان به کرونا افزایش تعداد فوتی ها را در خلخال پیش بینی می کنیم.

رییس دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت شایعات مربوط به استعفای دکتر ساجدی دبیر ستاد مقابله با کرونا صحت ندارد و دکتر همچنان با تمام قوا در سمت دبیر کرونا در شهرستان خلخال به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

باقری از رسانه ها خواست تا می تواند با انتشار توصیه ها و نکات بهداشتی از مردم بخواهند چهت جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند، مسئولین بهداشتی شهر را همراهی کنند. 

وی از مردم خواست به توصیه های بهداشتی عمل کرده بغیر از مواقع ضروری به هیچ وجه از منزل خارج نشوند.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: