مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهر خلخال و حومه از رانندگان تاکسی شهری و تاکسی تلفنی ها خواست تا کنترل ویروس کرونا نکات بهداشتی را رعایت کنند

به گزارش خلخالیم فرهاد خوگر در جلسه‌ای که با حضور نماینده راهور خلخال ، مدیران تاکسی تلفنی و رییس هیت مدیره تعاونی تاکسیرانی برگزار شد گفت: در دو هفته گذشته محلول های ضدعفونی در اختیار حمل و نقل قرار گرفته که علاوه بر ضدعفونی دفاتر خودرو ها را نیز هر روز ضدعفونی کرده تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کنیم.

وی افزود: طبق مصوبات مدیریت بحران جابجایی مسافر از مبادی ورودی مسدود شده‌ی شهرستان خلخال تخلف بوده و در صورت مشاهده برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

خوگر گفت:  رانندگانی که سرماخوردگی یا کسالت  در خود احساس کردند اجباری برای فعالیت ندارند و با تصمیم مدیریت تاکسی تلفنی ها کارت سوخت و کارت بانکی در اختیار سایر راننذگان قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد : سوخت یارانه‌ای برای رانندگانی که معرفی شده بودند فعال بوده و در صورتی که راننده ای با مشکل مواجه شده، برای ثبت کارت بانکی به بانک عامل مراجعه نمایند.

خوگر همچین گفت : در ایام نوروز همچنان چرخه حمل و نقل فعال بوده و  تا اطلاع ثانوی کرایه های حمل و نقل داخلی خلخال افزایش نخواهد یافت.

سرگرد اسکندری هم در این جلسه گفت: در موقعیت حساس تمامی رانندگان باید با راهور همکاری نموده و هرگونه مسدودی خیابان ها بر اساس تصمیم شورای تامین شهرستان بوده که مامورین راهنمایی و رانندگی ملزم به اجرای این تصمیمات هستند

وی افزود : رعایت مقررات راهنمایی رانندگی وظیفه همه رانندگان بوده که نصب تابلوهای ثابت برای  تاکسی های شهری و برچسب های شطرنجی و برگ خروج برای تاکسی تلفنی ها اجباری بوده  در صورت مشاهده تخلفات  برابر با آیین نامه راهور اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

 

 

  خبرنگار: محمدعلی کریمی

انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: