فرماندار خلخال گفت: گام اول فاصله‌گذاری اجتماعی در این شهرستان موفق بوده و شهروندان از گام دوم فاصله‌گذاری هوشمند نیز به خوبی استقبال کرده‌اند.

فریدون بابایی روز دوشنبه در بازدید از  بازار این شهر به ایرنا افزود: نتایج کسب شده از اجرای مرحله اول فاصله‌گذاری اجتماعی در خلخال نتیجه همکاری بسیار خوب مردم و مسوولان  بوده و در راستای اجرای گام دوم طرح هوشمند فاصله‌گذاری انتظار از شهروندان بویژه بازاریان ادامه همکاری برای قطع زنجیره کرونا از این شهرستان است.

او اضافه‌کرد: از ششم فروردین امسال به بعد هیچ بیمار کرونایی به مراکز درمانی خلخال مراجعه نکرده و انتظار می‌رود مردم با ادامه این روند این روزها را پشت سر گذاشته و مسوولان را در مبارزه با کرونا یاری کنند.

فرماندار خلخال در خصوص فعالیت مشاغل پرخطر، پاساژها و بازارچه‌های سرپوشیده در خلخال نیز گفت: طبق مصوبه کشوری این واحدها تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و با متخلفان  با تشکیل پرونده قضایی برخورد خواهد شد.

بابایی از زحمات اصناف و بازاریان خلخال در مدت مبارزه با کرونا ویروس قدردانی کرد و افزود: گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند از ۲ روز قبل آغاز شده و مردم از آن به خوبی استقبال کرده‌اند.

وی اظهارداشت: در راستای اجرای درست طرح هوشمند فاصله‌گذاری، طرح تردد ساعتی از جاده خلخال به اسالم از ظهر دیروز به مرحله اجرا گذاشته شده و تردد از این جاده فقط با دریافت مجوز از شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خلخال امکان‌پذیر است.

او افزود: تردد در روز در ۲ زمان سه ساعتی صبح و شب، از جاده خلخال به اسالم انجام و به لحاظ پیشگیری از انتقال کرونا ویروس از استان‌های همجوار، همچنان طرح ممنوعیت تردد پلاک‌های غیربومی در شهرستان در حال اجرا است.

khalkhalim.com/cfdf3

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: