همزمان با بارندگی‌های شدید باران در شهر خلخال، بارش برف نیز در پنجاه و چهارمین روز از فصل بهار ارتفاعات مشرف به این شهر از جمله جاده خلخال - اسالم را سفیدپوش کرد.

معروف خسروی، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا از بارش برف در گردنه الماس واقع در مسیر جاده‌های ارتباطی خلخال - اسالم و پونل خبر داد و افزود: با آغاز بارش برف عملیات برف‌روبی سطح جاده از سوی راهداران  انجام و شب گذشته و صبح امروز تردد خودروهای عبوری از این گردنه با سهولت و بدون استفاده از زنجیرچرخ صورت گرفت.

او با بیان اینکه از آغاز بارندگی از ساعت یک بامداد امروز بیش از هشت سانتیمتر برف بر جاده در گردنه الماس نشسته ، اظهارداشت: با گرم شدن تدریجی هوا هم‌اکنون سطح جاده در گردنه الماس خیس بوده و به علت محدودیت دید ناشی از وجود مه غلیظ در این جاده احتیاط لازم هنگام عبور از این گردنه و جاده‌های ارتباطی منتهی به استان گیلان به رانندگان عبوری توصیه می‌شود.

فرامرز فرض‌الله‌پور ، رییس اداره هواشناسی خلخال نیز با بیان اینکه در طول شب گذشته و پیش از ظهر امروز بیش از ۱۷ میلیمتر برف در شهر خلخال باریده، گفت: در همین حال بیش از ۱۰ سانتیمتر برف نیز در ارتفاعات و گردنه‌های برفگیر این شهرستان بر زمین نشسته است.

وی با اشاره به کاهش دمای هوا ناشی از بارندگی‌های برف و باران امروز خلخال اظهارداشت: دمای هوای امروز این شهر به سه درجه بالای صفر رسید که در مقایسه با سردترین زمان زمان روز گذشته ۲  درجه کاهش نشان می‌دهد.

وی گفت: هم‌اکنون شدت ناپایداری‌ها در این شهرستان کاهش یافته ولی با ورود جبهه هوای سرد و بارشی به منطقه از عصر امروز شاهد بارندگی رگباری باران همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌های منطقه خواهیم بود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b0c89

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: