نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم کاری به جریان‌های سیاسی ندارند بلکه انتظار دارند نمایندگان دنبال حل مشکلات و توسعه منطقه باشند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا سیدغنی نظری خانقاه روز شنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: مردم انتظار دارند منتخبان خود پاک، متعهد و مقید باشند، همچنین به عهدی که با مردم بسته وفادار بوده و دنبال حل مشکلات باشند.
وی گفت: مردم از نماینده‌ای که دنبال حاشیه و خدشه‌دار کردن منافع ملی هستند استقبال نمی‌کنند، به همین دلیل برای آنان مهم نیست که نمایندگان از چه طیفی و از چه نوع جریان سیاسی هستند.

وی همچنین در خصوص جایگاه احزاب و گروه سیاسی در کشور اظهارداشت: تمام احزاب فعال، چه اصول‌گرا و چه اصلاح‌طلب که زیر سایه ولایت فقیه و قانون فعالیت می‌کنند، قابل احترام هستند. 
وی افزود: معتقدم برنامه‌های جریان اصول‌گرایی می‌تواند مشکلات کنونی کشور را حل کند اگرچه هر ۲ جریان سیاسی کشور دنبال کارآمدی هستند. با این حال افرادی داریم که در ۲ جناح اصلاح‌طلب و اصول‌گرا ناکارآمد بوده و از طرف مردم طرد شده‌اند، اما کسانی نیز وجود دارند که پاک‌دست هستند.
وی با بیان این که مردم دنبال کارآمدی مجلس هستند، افزود: باید فضا را برای حضور هر چه فعال‌تر و بیشتر  احزاب و جریان‌های سیاسی در کشور فراهم کنیم. 
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان‌کرد: نگرش نمایندگان فراحزبی است و احزابی که بتوانند در چارچوب قانون اساسی فعالیت داشته باشند قابل احترام هستند.
وی با بیان اینکه حق مردم خلخال در گذشته و در بسیاری از جهات نادیده گرفته شده بر لزوم توجه مدیران به توسعه متوازن استان ،توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات ،جبران کوتاهی‌های گذشته در خصوص آسفالت راه‌های ارتباطی روستایی و اطلاع‌رسانی بموقع و گسترده از اقدامات صورت گرفته در منطقه برای روشن شدن افکار عمومی تاکید کرد.

نظری با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان از بردن امکانات شهرستان به اردبیل پرهیز کنند، افزود: هرگز اجازه انتقال و استفاده از امکانات ناچیز و ماشین‌آلات معدود در اختیار دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به هیچ مدیر استانی داده نخواهد شد.

او اظهارداشت: برخی از مشکلات منطقه جنوب استان اردبیل براحتی قابل حل و فصل بوده و با اندکی تلاش مدیران اجرایی استان خواسته مردم تحقق خواهد یافت.

وی گفت: در حالی که عملکرد اداره کل امور عشایری استان اردبیل در خلخال در حد مانور است، اداره شیلات این شهرستان نیز از چند ماه پیش فاقد رییس و سرپرست می‌باشد.

لینک کوتاه : khalkhalim.com /b0950

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

جناب نظری خیلی راست میگه چرا خودش روز اول رفت دنبال حاشیه عزل وزیر صنعت

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: