در سایت قدیمی خلخالیم، قسمتی را برای رصد پروژه‌های خلخال در نظر گرفته بودیم که با گذر زمان و پیشرفت پروژه ها، درصد پیشرفت این پروژه ها درج شده و برای افرادی که پیگیر بودند، قابل دسترس بود.

احداث تونل الماس، پس از مطالعه سه مسیر توسط شرکت مشاور وزارت راه و شهرسازی، بعنوان راه حل چند منظوره و اتصال آن از طریق واریانت به جاده پونل، مشکل هر دو جاده خلخال - پونل و خلخال - اسالم را حل می کند.

طرح پردیس سینمایی امید، با هدف احداث سینما در شهرستانهای با جمعیت بالا که فاقد سینما هستند، توسط سازمان سینمایی کشور در حال اجرا بوده و خلخال اولین شهرستان استان اردبیل است که در این طرح قرار گرفته است و بر این اساس، تفاهم نامه ای بین شهرداری خلخال و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ 19 تیرماه 98 یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در تاریخ یکشنبه 24 آبان 1399 در گفتگو با ایرنا گفت: دومین پست ۲۳۰ کیلوولت برق خلخال در محل ناحیه صنعتی گزاز این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

بیش از 10 سال از تصویب طرح احداث سایت جدید زباله خلخال می گذرد و همان موقع حدود 80 میلیون تومان بابت مطالعات این طرح هزینه شده است؛ ولی این سایت درصدی پیشرفت نداشته و همچنان چالشی برای شهرداری خلخال است