در جلسه امروز ستاد مدیریت بحران شهرداری خلخال، برزگر، شهردار خلخال با اشاره به بارش کم سابقه برف در خلخال افزود: ما پیش بینی چنین برفی را کرده بودیم و سه ماه پیش با اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر خلخال نسبت به عقد قرارداد با بخش خصوصی برای مواقع بحرانی اقدام کردیم که همین امروز نیز طبق قرارداد منعقده، بخش خصوصی نیز وارد عمل شده و به همراه اکیپ های فعال شهرداری برداشت برف شروع شده است. و همچنین از روزهای گذشته به خصوص دیشب نیز اکیپ های شهرداری فعال بودند.شهر خلخال نزدیک ۱۶۰۰ کوچه بن باز و بن بست داشته و انتظار می رود ارگان های دیگر یار و یاور شهرداری باشند.

وی افزود: دستور العمل برف روبی و نمک پاشی طبق ضوابط خودش پیش خواهد رفت و همچنین انتظار داریم همشهریان عزیز با حوصله و صبر با قضیه رفتار کنند، موارد متعددی از عدم بستن زنجیرچرخ و یا اصرار به بیرون آوردن ماشین از پارکینگ مواجه هستیم که این کارها و تماس های غیرموجه از سوی برخی از همشهریان باعث ایجاد اختلال در برنامه ها می شود.

برزگر گفت: شهروندان باید همراه شهرداری باشند و هیچکس نباید به منافع فردی خود اصرار کند. این حجم از برف امروز در همه رسانه های کشوری و حتی برون مرزی نیز بازتاب گسترده ای داشته و شهرداری طبق قانون و ضوابط و وظیفه ذانی خود نسبت به برداشت برف اقدام خواهد کرد. ضمنا چندین مورد نجات خانم های باردار توسط نیروهای شهرداری در شب گذشته انجام شد.
در این جلسه همچنین نیروی انتظامی و پلیس راهور ضمن اعلام آمادگی برای پاکسازی مسیرها و معابر از زحمات پرسنل شهرداری تقدیر کردند.

همچنین خادمی مسئول ستاد مدیریت بحران شهرداری خلخال گفت: هم اکنون یک دستگاه لودر در هر یک از محلات ۷ گانه شهرداری خلخال مشغول به برداشت برف هستند و امیدواریم مردم شریف شهر خلخال با حوصله با زحمتکشان شهرداری همکاری کنند و امیدواریم ظرف ۴۸ ساعت آینده قسمت اعظمی از برف شهر برداشت شود و مشکل خاصی نباشد.

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: