طلسم پل اللرباغی که مسیر ارتباطی غرب به شرق بر روی رودخانه هیروچایی است، بعد از سالها شکست و در حال حاضر بصورت موقت عبور و مرور از بستر نیمه کاره آن انجام می شود.

به گزارش خلخالیم و طی بازدید میدانی که طی روزهای گذشته از این پل انجام شد، گذر موقت از روی پل انجام می شود و با وجود اینکه این پروژه هنوز تکمیل نشده است ولی با همین گذر موقت هم گره مشکلات بسیاری از همشهریان در خصوص ارتباط دو طرف رودخانه و نزدیکی مسیر، باز شده است.

هر چند که از ماهها پیش با یک مسیر انحرافی از کنار پارک اللر باغی تردد از این پل ایجاد شده بود ولی طی روزهای گذشته با خاکریزی مسیر اصلی پل تردد سهل تر شده و امید می رود در کوتاهترین زمان ممکن شاهد تکمیل احداث این پل باشیم.

لازم به توضیح است در طول حدود نیم قرن گذشته، شهر خلخال در امتداد بلوار 17 شهریور و بسیج و از طرفی در آن سوی رودخانه هیروچایی در امتداد خیابان شهید رجایی و مسیر جاده سنگیلی گسترش یافته است ولی در طول این سالها فکری اساسی برای راه ارتباطی دو طرف رودخانه نشده بود و اهالی برای ارتباط دو طرف ناچار به استفاده از پل 22 بهمن بودند و این موضوع منجر به تمرکز راه بندان و ترافیک شدید در این قسمت از شهر می شد که امیدواریم با تکمیل این پروژه شاهد حل معضل ترافیکی بخشی از خلخال باشیم.

همچنین لازم است مسئولین خلخال برای حل معضل اساسی و دائمی ترافیک شهر خلخال، به جد پیگیر اجرای پروژه فاز 4 جاده خلخال فیروزآباد یا همان کمربندی جنوبی خلخال باشند که دارای ردیف اعتباری ملی بوده و فقط پیگیری و جدیت مسئولین امر را می طلبد تا بتوانند دوباره پیمانکار فعال و ساعی این پروژه را به همکاری مجدد دعوت نمایند. 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ec144

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: