رئیس شورای شهر خلخال ضمن ارائه توضیحات در خصوص جمع آوری زباله‎‎‎‎‎‎ها شهری، از شهروندان خواست درکنار یادآوری مشکلات با ارائه راهکار به پیشرفت شهر کمک کنند.

سید سعید شهابی در گفتگوی کوتاه با خلخالیم گفت : باکس‎‎‎‎‎‎‎های زباله هر روز از صبح شروع به تخلیه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شوند ولی در این زمینه ایراداتی هم به مجموعه شهرداری وارد است چرا که در مقطعی از سال مخصوصا نزدیک عید با خرابی خودرو ناهماهنگی‎‎‎‎‎‎هایی ایجاد شد که تخلیه منظم دچار اختلال شد ولی بلافاصله رفع شد.

وی از برخی از شهروندان نیز گلایه کرده و گفت: در برخی از محل‎‎‎‎‎‎‎های استقرار باکس زباله، تعدادی ازشهروندان، زباله را به جای ریختن در داخل باکس در کنار باکس می‎‎‎‎‎گذارند که این اقدام هم منظر خوبی ندارد و هم زمان تخلیه زباله‌های آن مکان را افزایش می‌دهد.

رئیس شورای شهر تخلیه نخاله‎‎‎‎‎‎‎‎‎های ساختمانی و یا بعضاً موکت و لباس‎‎‎‎‎های کهنه و برخی زباله‌ها که جایشان داخل باکس نیست را ازجمله عوامل نابسامانی باکس‎‎‎‎‎‎‎‎های زباله عنوان نمود و در این خصوص از شهروندان درخواست مراعات و همکاری کرد.

وی افزود متاسفانه گاهی اوقات باکس‎‎‎‎‎های زباله توسط دوره‌گردان جمع آوری ضایعات، پس از تخلیه واژگون شده و رها می‎‎‎‎‎‎شوند که جلوه نامناسبی دارد. اموال شهرداری ازجمله باکس‎‎‎‎‎‎ها و .... متعلق به همه است و باید در نگهداری و استفاده بهینه آن بکوشیم و امیدواریم شهردار محترم و کارکنان و عوامل مربوطه نیز تدابیری اتخاذ نمایند تا با تلاش به موقع خود بتوانیم خدمات مناسبی را به شهروندان بزرگوار خلخال ارائه نمائیم.

 

به دنبال طرح گلایه شهروندان از نحوه جمع آوری زباله‌های شهری خلخال در کانال خلخالیم، این توضیحات از طرف رئیس شورای اسلامی شهر خلخال و در راستای پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان مطرح و منتشر گردید.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e5b90

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: