دادستان خلخال گفت: دستفروشان و وانت بارهای خلخال به منظور رفاه حال مردم و همچنین رعایت نظافت شهری ساماندهی شوند.

به گزارش خلخالیم، آرش جعفری در جلسه تنظیم بازار خلخال اظهار داشت: یکی از مشکلات ناشی از عدم ساماندهی دستفروشان، پهن شدن بساط آنها در مقابل مغازه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها و کساد شدن کار مغازه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎داران است.

وی اضافه کرد: کار مغازه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای که دستفروش بساط خود را در مقابل آن پهن کرده است کساد می‎‎‎‎‎‎‎‎شود زیرا حضور دستفروش در مقابل یک مغازه باعث می‎‎‎‎‎‎‎شود ویترین آن مغازه کمتر در معرض دید قرار گیرد و حتی در مواردی راه‎‎‎‎‎های دسترسی به مغازه مسدود شود.

جعفری ادامه داد: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی فاقد پروانه در خلخال فعال هستند، ضمن اینکه آماری از واحدهای صنفی که اقدام به تمدید پروانه کسب خود نکردند هم وجود ندارد.

دادستان خلخال گفت: ایجاد بازار روز در خلخال ضروری بوده و شهرداری می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تواند نسبت به ایجاد بازار روز اقدام کرده و و با این كار زمینه لازم برای جمع آوری دستفروشان و هدایت آنها به این بازار را فراهم كند.

جعفری اختلاف قیمت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها‎‎‎‎‎‎‎ بویژه در میوه را ناشی از عملکرد ضعیف و غیر قابل قبول دستگاه‎‎‎‎‎‎های نظارتی در بازار خلخال دانست و تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، ستاد تنظیم بازار و تعزیرات باید مستمر در بازار حضور داشته باشند.

لیفت کوتاه: khalkhalim.com/ce31f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: