مسئول بنیاد علوی در شهرستان‌های خلخال و کوثر طی دیدارهای جداگانه‌ای با معاونان عمرانی و اقتصادی استاندار اردبیل، خواستار تسریع در هماهنگی‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی با توجه به محدودیت و کمبود زمان فصل کاری در این دو شهرستان شد.

به گزارش خلخالیم، حمید فتاحی، در نشستی با کمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به ادامه برنامه‌های بنیاد علوی در راستای محرومیت‌زدایی در خلخال و کوثر، خواستار تسریع در پیشبرد عملیات اجرایی پروژه‌های مصوب شد.

وی از اجرای منظم مصوبات و تفاهم‌نامه‌های منعقدشده بنیاد علوی با ادارات کل، در شهرستان‌های خلخال و کوثر خبر داد و افزود: تقریبا در تمامی زمینه‌ها اعم از نوسازی مدارس، راه، آب، مسکن محرومین، زمین‌های ورزشی، بهداشت، کمیته امداد و بهزیستی اقدامات قابل‌توجهی در حال اجراست، اما با توجه به محدودیت زمان و فصل کاری، نیازمند تسریع در هماهنگی و عملیات جهادی در دستگاه‌های اجرایی هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت هماهنگی و همکاری بیش از پیش نهادهای اجرایی با بنیاد علوی، حضور و مشارکت این بنیاد را کمک موثری به دولت دانست.

میرجعفریان با قدردانی از فعالیت‌های انجام‌شده در دو شهرستان یادشده، تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از ظرفیت بنیاد، تلاش‌های لازم را در جهت رفع محرومیت و عمران و آبادانی انجام دهند.

در همین حال نشست دیگری میان مسئول بنیاد علوی در خلخال و کوثر و یاسر عبداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل برگزار شد که دو طرف درباره راهکارهای کارآفرینی و پرداخت اعتبارات و تسهیلات اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۶ و منابع طرفین به متقاضیان در جنوب استان بحث و تبادل نظر کردند.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fe977

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: