معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اعمال قوانین مربوط به محدودیت صدور پروانه کسب در همه مشاغل لغو شده است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، منصور پناهی روز سه‌شنبه در نشستی با اعضای کمیسیون نظارت و هیات رییسه اتاق اصناف خلخال افزود: برخلاف گذشته که فراوانی برخی از صنوف در بازار به عنوان یکی از محدودیت‌های صدور پروانه کسب برای فعالیت واحدهای صنفی جدید محسوب می‌شد، این محدودیت‌ از پیش روی فعالیت واحدهای صنفی در بسیاری از مشاغل بازار برداشته شده است.

او اظهارکرد: حتی محدودیت‌های مربوط به صدور پروانه فعالیت نانوایی‌های آزادپز حذف و به تناسب نیاز مناطق به راه‌اندازی نانوایی جدید به پیشنهاد کارگروه ساماندهی آرد و نان شهرستان‌ها اتاق اصناف موظف به صدور پروانه فعالیت نانوایی جدید برای متقاضیان این نوع شغل صنفی است.

وی با توصیه به اعضای هیات رییسه اتاق اصناف خلخال برای افزایش تعامل با بازار ،افزود: بکارگیری راهکارهای ارشادی به جای برخوردهای توام با اعمال جرایم در کنار اعمال تخفیف در هزینه صدور پروانه‌های صنفی می‌تواند ضمن ایجاد تعامل سازنده با بازاریان موجب افزایش درآمد اتاق اصناف و تامین بودجه‌های پیش‌بینی شده سالانه این تشکیلات صنفی شود.

وی همچنین با اعلام آمادگی برای ایجاد نمایندگی فروش لاستیک خودروهای سواری به نرخ مصوب تولید کارخانه در خلخال گفت: در حال حاضر مشکلی در تامین این کالای مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بازار استان اردبیل با حالت رسوب لاستیک خودرو مواجه است، اظهارکرد: بسیاری از فروشندگان عمده این نوع کالا انباشت لاستیک خود در انبار نگهداری این کالا را گزارش کرده و علاوه بر ارائه حواله دریافت لاستیک سهمیه برای خودروهای سنگین از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهیه لاستیک کامیون و تریلر بدون لحاظ پیمایش خودرو با صدور حواله از سوی اتحادیه فروشندگان لاستیک صورت می‌گیرد.

وی گفت: مشکل کمبود لاستیک وانت نیسان مشکلاتی را همچون افزایش کرایه بار در استان اردبیل بدنبال داشته ولی با این حال به ۶ هزار نفر از مجموع ۱۶ هزار نفر ثبت نام‌کنندگان برای دریافت لاستیک خودرو نیسان وانت در استان لاستیک تحویل شده است.

  منبع: ایرنا

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: