همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و با هدف کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جشن گلریزان در محل فرمانداری خلخال برگزار شد.

به گزارش خلخالیم،  رئیس دادگستری خلخال در جشن گلریزان امسال که با حضور مسئولین و خیرین این شهرستان برگزار گردید، گفت: خیران و مردم نوعدوست خلخال تا به امروز چهارصد میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد کمک کردند.

آرش جعفری اظهار داشت: با همت و حضور مثال زدنی خیرین زمینه آزادی 4 نفر از زندانیان دارای محکومیت مالی با بدهی بالغ بر 1 میلیارد تومان فراهم شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته سقف تعهدات مالی تعیین شده از سوی ستاد دیه استان برای جمع آوری کمک‌های مالی جشن گلریزان مبلغ 180 میلیون تومان برای خلخال بود که خیرین شهرستان خلخال 306 میلیون تومان کمک کردند که از طریق این کمک‎‌ها در سال 1402 تعداد 10 نفر به مبلغ 16 میلیارد تومان زندانیان غیرعمد و مالی آزاد شدند.

همچنین کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و شهروندان خیر نوع‌دوست می‌توانند مبالغ اهدائی خود را به شماره کارت بانک سپه 6273817010044471 و شماره حساب بانک ملی شعبه میدان آزادی 0106140951001 جهت آزاد سازی زندانیان در طول ماه مبارک رمضان واریز نمایند.

 

 

 

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a9a3d

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: