امام جمعه خلخال گفت: انتظار ازمسئولین محلی، استانی و ملی پرهیز از هرگونه فرصت سوزی در تخصیص و یا جذب اعتبارات واجرای پروژه‌های عمرانی این شهرستان است.

به گزارش خلخالیم به نقل از خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال افزود :انتظار از همه مسئولین به خصوص مسئولین شهرستانی توجه ویژه به امرجذب اعتبار،و آغازبه موقع پروژه‌های عمرانی با توجه فصل کاری کوتاه شهرستان است.

وی گفت: در حالی که نظام اسلامی بسترهای خدمتگزاری لازم را برای انجام کارهای عمرانی و خدمت بیشتر به مردم فراهم کرده است، هرگونه کوتاهی و فرصت سوزی ازسوی مسئولین در انجام وظایف ذاتی، برای مردم پذیرفته نیست.

خطیب جمعه خلخال با تقدیرازمردم این شهرستان درخصوص حضور گسترده و پرشور درمراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و همچنین قدیرازاعضای شورای تامین و کلیه دست‌اندرکارانی که زمینه حضور امن و پرشور مردم را در این مراسم فراهم ساختند افزود:درحالی که رژیم غاصب اسرائیل با انجام اقداماتی سعی درمجبورکردن ایران به انجام اقدامات احساسی برای سرپوش گذاشتن به شکست‌های خوددرغزه می کند افزود: اسرائیل سیلی اقدام اخیرخوددرحمله به کنسولگری ایران درشهردمشق سوریه را خواهد خورد.

محکومیت اقدام اخیرتروریستی در چاستان سیستان و بلوچستان توسط ایادی آمریکا و اسرائیل، اشاره به واقعیت تلخ و شیرین اقتصاد کشور و توصیه به خانواده‌ها جهت توجه به جایگاه حجاب دراسلام و نظام اسلامی از دیگر بخش‌های سخنان امام جمعه خلخال درخطبه‌های امروز نمازجمعه بود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c9c61

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: