در جاده‌های کوهستانی و جاهایی که شیب جاده کمی بیشتر از حالت نرمال است، محل‌هایی را تعبیه کرده‌اند که خودروها خصوصاً خودروهای سنگین که ترمز بریده باشند و یا امکان کنترل خودرو را نداشته باشند، خودرو را به این شیب راهه ها هدایت کرده و به نوعی آنرا کنترل نمایند.

به گزارش خلخالیم، پارک خودروها در این مکان ها بسیار خطرناک و فاجعه بار است همچنانکه طی هفته های گذشته این اتفاق وحشتناک در یکی از جاده های کشور به وقوع پیوست! و منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان شد که در ویدئوی زیر قابل رویت است. اتوبوسی که ترمز بریده و تلاش کرده تا خود را به شیب راهه فرار برساند ولی متاسفانه در این محل با تعدادی از خودروهای پارک شده مواجه می شود که چاره ای جز برخورد با خودروهای پارک شده نمی بیند! در این تصادف 5 خودرو متلاشی، 8 نفر کشته و تعداد زیادی مصدوم شده اند.

در حال حاضر تعدادی از این شیب راهه ها در جاده سرچم احداث شده است و گاهی اوقات شاهد هستیم که متاسفانه برخی از رانندگان سواری در این مکان ها اقدام به پارک خودرو می نمایند که این اقدام بسیار خطرناک بوده و ممکن است به قیمت جان خود و خانواده شان منجر شود.

پلیس راهور خلخال با ارسال این ویدئو از عموم شهروندان و هم استانی های عزیز درخواست کرد هشدارها را جدی بگیرند و از پارک کردن خودروها در شیب راهه های فرار به جد خودداری نمایند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c15a8

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: