به گزارش خلخالیم، هفته گذشته در شیفت شب بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال، همراهان و خانواده بیمار، خانم دکتر را بخاطر سئوال‌های پزشکی که از بیمار کرده است مورد فحاشی و در ادامه مورد ضرب و شتم قرار داده اند که منجر به وارد آمدم جراحت و صدمات جدی به پزشک شیفت شب شده است

موضوع را از بیمارستان و پزشکی قانونی جویا شدیم که صحت داشت، از خانم دکتر مضروب ماجرا را جویا شدیم، وی عنوان کرد، ما پزشکان بخاطر شرایط و وضعیت‌ بیماران مختلف و بصورت خصوصی همواره شرایط بیماران را جویا می شویم و حتی از بیماران سئوال می کنیم که آیا مواد مخدر، نوشیدنی الکلی و ... مصرف کرده اند یا نه و این روال، عرف است و هدف از این سئوال به هیچ وجه اتهام زنی نیست و ما باید اینها را بدانیم تا بتوانیم داروی مناسب را برای بیمار تجویز کنیم و شرایط بیمار هر چه باشد، گفته‌های وی نزد ما محفوظ می ماند.

خانم دکتر در ادامه توضیح داد، بعد از اینکه من این سئوال را از بیمار کردم با انواع فحاشی ها و در ادامه با ضرب و شتم همراهان بیمار مواجه شدم طوریکه سر آخر یکی از پرستاران آقا، بنده را از دست آنها نجات داد.

خانم دکتر گفت : طی تماس با 110، ماموران در بیمارستان حاضر شده و صورتجلسه کردند و من هم چند روزی در بیمارستان بستری شدم تا حالم بهتر شود...

 

و اما به لحاظ عمومی، چنین پدیده ای نه در شأن مردم خلخال و نه زیبنده شهری با این سبقه فرهنگی است، بسیاری از پزشکانی که خلخال را برای گذراندن دوران طرح خود انتخاب می کنند، از اینجا خاطرات خوبی دارند و همواره خلخالی‌ها را شهروندانی مهماندوست و میزبانان شایسته‌ای می دانند و اگر خدای نکرده چنین حسی بخواهد خودش را به خشونت و ناامنی در بیمارستان خلخال بدهد، دیگر وجهه‌ای برای اهالی خلخال و مردم شریف آن در بین کادر درمان کشور باقی نخواهد ماند و بیمارستان خلخال نمی تواند پزشکان خوبی را به خود ببیند.

در این روزهای کرونایی که پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با این بیماری منحوس قرار دارند، وظیفه ما دلجویی و ابراز خسته نباشید به این عزیزان است و اصلا جالب نیست که در بیمارستان شهر ما با یک پزشک و آنهم پزشک خانم بی پناه شاهد چنین رفتاری باشیم .

امیدواریم چنین اقدامی مورد رصد و پیگیری مسئولین قضایی و امنیتی شهر قرار گیرد تا بعد از این دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در محیط بهداشت و درمان خلخال نباشیم. 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e98ca

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (2)

امتیاز 0.5 خارج از 5 بر اساس 1 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

واقعا ازشنیدن این خبر ناراحت وشرمنده شدم جای بسیار بسیار تاسف است .یک عده نام خلخال و خلخالی را با این کارهای زشت و تاسف بار زیرسوال می برند
ازدادستان محترم تقاضای اشد مجارات برای این افراد خاطی راداریم

  1. 0.5 / 5
This comment was minimized by the moderator on the site

اسلام
آیا این است جواب این همه ایثارگریهای مدافعان سلامت درخط مفدم مبارزه؟؟؟؟

به احترام اون خانم دکتر عزیز تمام قد می ایستم وسرتعظیم فرود می آورم وعرق شرم می ریزم و خاضعانه طلب پوزش میخواهم

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: