وزیر جهاد کشاورزی در سفر به خلخال با بیان این‌که احداث سدهای کوچک و معیشتی در روستاها دارای تأثیر بسیار مهمی در اشتغال‌زایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان است، گفت: تکمیل سدهای ۲ روستای گورانسراب و بلیل خلخال پس از سال‌ها در دستور کار است.

به گزارش خلخالیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، سیدجواد ساداتی‌نژاد ظهر امروز در جریان بازدید از سدهای معیشتی روستاهای گورانسراب و بلیل خلخال اظهار کرد: احداث سدهای کوچک و معیشتی در روستاها برای اشتغال‌زایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان بسیار مهم و اثرگذار است که در این راستا تکمیل سدهای ۲ روستای گورانسراب و بلیل خلخال پس از سال‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: احداث سد روستای گورانسراب خلخال از سال ۹۴ آغاز شده و طی سالیان اخیر به‌دلیل کمبود بودجه، نیمه‌تمام مانده است که با تزریق اعتبارات لازم، پروژه مذکور پس از سال‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: فاز عملیاتی سد روستای بلیل خلخال هم از سال ۸۸ آغاز شده که در حال حاضر پیشرفت ۸۰درصدی دارد و از سفر سال گذشته رئیس‌جمهور به استان اردبیل به این پروژه ۳۳میلیارد ریال اعتبار تزریق شد و در حال حاضر برای تکمیل پروژه تا پایان امسال، به ۳۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ساداتی‌نژاد بیان کرد: بخشی از اراضی کشاورزی روستاهای شهرستان خلخال به سامانه‌های نوین کشاورزی مجهز خواهد شد.

http://up.khalkhalim.com/uploads/166793090191472.jpg

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b84d3

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: