به گزارش خلخالیم، زنجانی مدیر کل امور شهری استانداری اردبیل در مراسم معارفه شهردار خلخال خطاب به خوگر ،شهردار جدید خلخال، گفت : در شرایط نامناسب اقتصادی کشور ، مردم خلخال توقع عملیات بزرگ عمرانی و کار شاق ندارند و با خدمات شهری هم میتوان رضایت مردم خلخال را جلب نمود زیرا بودجه عمرانی شهر محدود است هرچند سعی خواهیم کرد توجه بیشتری به خلخال داشته باشیم.

در ادامه این مراسم فریدون بابایی از زحمات برزگر شهردار قبلی تقدیر نموده و تلاشهای شهردار کنونی و اعضای شورای اسلای شهر را که رضایت اغلب شهروندان را جلب نموده‌اند ستودنی دانست.

فرماندار خلخال از مسئولان استانی خواست توجه و کمک مالی بیشتری به شهرداری خلخال داشته باشند و اعلام نمود با توجه به افزایش بودجه شهرداری در روزهای آینده شاهد اثرات مثبت این افزایش خواهیم بود.

وی همچنین در خصوص افزایش ساخت و ساز در سطح شهر خلخال گفت :مدیریت صحیح درآمد باعث رشد چشمگیر خدمات شهری خواهد شد و بدون شک تاثیر زیادی در حل مشکلات مالی شهرداری خواهد داشت.

بابایی افزود: یکی از امتیازهای ویژه شورای اسلامی شهر خلخال، یکدستی و یکپارچگی این نهاد بوده که در بسیاری از طرح‌ها به خصوص طرح جامع ترافیکی شهر خلخال و طرح های دیگر با پیگیری همه جانبه اعضای محترم، نتایج مثبتی بدست آمده است که نمونه‌ای از این پیگیری‌ها هم اکنون در شهر قابل لمس بوده و سال آینده با افتتاح پل معلق و دیگر طرح های گردشگری شاهد این پیگیری‌ها خواهیم بود.

فرماندار در ادامه از بررسی وضعیت ورودی های شهر در سفر بهنامجو، استاندار اردبیل روز جمعه آینده به خلخال خبر داد.

خبرنگار: جواد فرامرزی
انتشار : مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c4d2a

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 5 خارج از 5 بر اساس 1 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

با عرض تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای برادر ارجمند و پرتلاش جناب آقای فرهاد خوگر عزیز،
امیدواریم در سایه همراهی و حمایت رسانه وطنی خلخالیم، شاهد شکوفایی و رونق خدمات شهری و بازتاب نتایج زحمات ارزنده ایشان و پرسنل خدوم شهرداری محترم خلخال باشیم
پاینده ‌و برقرار باشید ، انشالله

  1. 5 / 5
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: