ز زمانی که قرار شد پل اللر باغی احداث شود، چندین دوره شورا سپری شده و تعدادی شهردار و فرماندار هم آمده اند و رفته اند و همه شان هم بر اهمیت این پل تاکید کرده اند،  ولی هنوز خبری از بهره برداری این پل نیست.

 به گزارش خلخالیم،  همانطور که قبل ترها و طی سالهای گذشته نیز در این سایت قید شده است، احداث و تکمیل پل اللر باغی، علاوه بر ایجاد دسترسی و راحتی عبور و مرور شهروندان، مسیر جدید دسترسی برای کامیون‎‎‎‎‎ها و ماشینهای حمل و نقل ایجاد می‎‎‎‎‎‎‎‎کند که بدون گذر از مرکز شهر به راحتی می‎‎‎‎‎‎توانند از طریق خیابان سی متری به جاده فیروز دسترسی پیدا کنند و به نوعی با تکمیل این پل، برخی گره‎‎‎‎‎‎‎‎‎های ترافیکی داخل شهر قابل حل شده و با ایجاد دسترسی بهتر می‌تواند به رونق و توسعه قسمت کم برخوردار شهر نیز کمک شایانی نماید.

در چند سال اخیر شورای شهر و شهردار در گفتگو با خلخالیم اعلام کردند که بزودی از از پل اللر باغی گذر داده می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود ولی این شعار تا به امروز عملی نشده است، امسال هم در اردیبهشت ماه محمدی شهردار فعلی خلخال، در مصاحبه با خلخالیم تاکید کرد که تا پایان فصل کاری پروژه عبور از روی پل به اتمام خواهد رسید.

ولی با بازدیدهای میدانی و پایان فصل کاری و با این حرکت لاک پشتی پروژه به نظر می‎‎‎‎‎‎‎رسد این پروژه همچنان در ردیف پروژه‎‎‎‎‎‎های نیمه تمام خواهد ماند. 

 این پل که میدان شهدا را به بلوار ۱۷ شهریور از کنار اداره دادگستری خلخال وصل می‎‎‎‎‎‎‎کند پس از چند سال رکود امسال توسط شهرداری به پیمانکار بخش خصوصی واگذار و در حال احداث است.

طی بازدید میدانی از این پل، روند اجرا را از پیمانگار طرح جویا شدیم که پیمانکار فعلی صرفا تکمیل دیوارهای این پل از سمت پارک و تونل تردد عابران از زیر پل را در قرارداد خود دارد و تکمیل روی پل برای تردد در حوزه قرارداد این پیمانکار نیست.


 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ad842

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: