اخباری رسید مبنی بر اینکه شهرداری خلخال با مصوبه شورای شهر قصد دارد تجهیزات و ماشین آلات مستهلک خود از جمله گریدر و لودر شهرداری را به فروش برساند تا از این طریق مبالغ لازم جهت خرید ماشین آلات سنگین نو را تأمین نماید.

به گزارش خلخالیم، برخی شهروندان با ابراز نگرانی از فروش معدود تجهیزات شهرداری و آنهم در آستانه فصل سرما و بارش زمستانی اظهار نگرانی کردند که مبادا تجهیزات قدیمی فروخته شود و در این فاصله زمانی اندک تجهیزات نو به ناوگان شهرداری اضافه نشود و برفروبی شهر در روزهای برفی با مشکلات جدی مواجه شود. لذا موضوع را از عضو شورای شهر و شهردار خلخال پیگیر شدیم.

عضو شورای شهر خلخال ضمن تأیید بخشی از موضوع گفت: برخی ماشین آلات فرسوده شهرداری خلخال که امکان خدمات رسانی با آنها وجود ندارد و هزینه زیادی بابت تعمیر و نگهداری آنها نیاز است به مزایده گذاشته می‌شوند و این شامل دستگاه گریدر و لودر شهرداری که در حال حاضر به ارائه خدمات می‌پردازد نمی‌شود.

سید محمد سعید شهابی افزود: این اقدام در راستای نامه سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام می‌شود. بر اساس این نامه اگر شهرداری خلخال 50 درصد هزینه خرید تجهیزات جدید را به حساب سازمان همیاری ها و دهیاری‌های کشور واریز نماید، 50 درصد مابقی شامل یارانه خواهد شد. لذا با موافقت شورای شهر تعدادی از خودروهای فرسوده از جمله گریدر مستهلک و خودروی باری و خودروی های سواری مستهلک به مزایده گذاشته خواهد شد و بجای آن چند دستگاه ماشین آلات سنگین از جمله بیل مکانیکی زنجیری و سه دستگاه کامیون بدون اتاق برای شهرداری خلخال خریداری خواهد شد.

در این خصوص ودود محمدی شهردار خلخال نیز گفت: ناوگان شهرداری نیاز به خودروهای جدید دارد و تلاش می کنیم از این فرصت یارانه‌ای سازمان همیاری ها و دهیاری‌های کشور استفاده بهینه نماییم.

 وی افزود: خودروهای فرسوده در کمسیون معاملات به مزایده گذاشته خواهند شد و شهرداری خلخال در رد یا قبول برندگان اختیارات تام خواهد داشت.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/cca0c

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: