لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری خلخال با افزایش 300 درصدی نسبت به بودجه سال جاری جهت بررسی و تصویب، تقدیم شورای اسلامی شهر خلخال شد.

به گزارش خلخالیم،  در آیین تقدیم بودجه سال ۱۴۰۳ شهردار خلخال بودجه سال 1403 شهرداری خلخال را 200 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از کل بودجه پیشنهادی 60 درصد کل بودجه در بخش جاری و 40 درصد در بخش عمرانی و سایر مصارف پیش‌بینی شده است.

ودود محمدی با ارائه گزارش عملکرد ازشهرداری، اقدامات صورت گرفته را به صورت جامع بیان کردند و همچنین به طرح‌های اجرا شده از جمله آسفالت معابر عمومی، توسعه فضای سبز، فنس کشی سایت زباله، هوشمندسازی سیستم اداری، ساخت کانال، تجهیز کارخانه آسفالت و افزایش تولید آسفالت و نصب آبنما اشاره نمود.

شهردار خلخال در اولویت بودن امور عمرانی، اجرای پروژه‌های نیمه تمام، توجه ویژه به زیباسازی فضای شهری را از جمله ویژگی‌های بودجه پیشنهادی شهرداری خلخال ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: تدوین برنامه بودجه‌ با توجه به نیازهای نامحدود شهر در برابر منابع محدود و لزوم اولویت‌بندی ضرورت‌های شهر جهت تزریق این منابع محدود انجام می‌شود لذا تلاش خواهیم کرد به نحوی این مهم برنامه‌ریزی شود که بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای توسعه شهر، موجب آرامش و آسایش شهروندان شویم.

لازم به ذکر است که: بودجه شهرداری خلخال در سال گذشته 70 میلیارد تومان بود که با افزایش سه برابری در سال جاری به بیش از 200 میلیارد تومان رسیده است.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c41bc

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: