به گزارش خلخالیم، روز چهارشنبه به تاریخ 21 اسفند 1398 در محل دفتر شهردار خلخال جلسه ای به منظور هماهنگی های حمل و نقل همگانی شهری خلخال و بررسی مصوبات با حضور نماینده ها و مسئولین ادارات مربوطه برگزار گردید که نتایج جلسه به شرح ذیل و جهت آگاهی اهالی شریف شهرستان خلخال از طریق سایت خلخالیم به حضور می رسد:

1- مقرر شد طبق روال قانونی مندرج در قوانین سازمان حمل و نقل همگانی شهری، کلیه فعالیت های تاکسی تلفنی ها و ... زیر نظر سازمان حمل و نقل همگانی بوده و نظارت بر این مجموعه ها در ایام خاص تشدید شود و فعالیت هر گونه تاکسی های اینترنتی نیز طبق روال قانونی مشخص در سازمان بوده و مجوزهای لازم از طرق قانونی و اخذ مجوز از مراجع مربوطه به خصوص شورای اسلامی شهر خلخال دریافت گردد و در غیر اینصورت فعالیت هر خودرویی زیر نظر تاکسی اینترنتی خلاف بوده و در صورت مشاهده، خودرو بلافاصله به پارکینگ منتقل خواهد شد.

2- در خصوص طرح هوشمندسازی ترافیک شهری خلخال مقرر گردید چهارراه اندبیل که به چراغ راهنمای زمان دار مجهز شده در اولویت هوشمند سازی و نصب دوربین های کنترلی قرار بگیرد و در سریع ترین زمان ممکن و بعد از طی مراحل قانونی ثبت سفارشات دوربین و تجهیزات، مجهز به دوربین ثبت تخلفات گردد.

3- در خصوص نصب سرعتگیرهای مصوب در شورای ترافیک نیز مقرر شد از روز 22 اسفند عملیات نصب و اصلاح سرعت‌گیرهای مصوب انجام گیرد.

4- در خصوص میدان تازه تأسیس شهید باکری واقع در تقاطع مدرسه ناصری و خیابان شهید باکری نیز مقرر گردید لچکی های میدان، جهت بهبود عبور و مرور شهری و طبق نقشه مطالعه شده احداث گردد.

5- مقرر گردید پلیس راهور در خصوص عبور تعدادی از تاکسی ها از لاین تندروی بلوار یادگاران امام (ره) اعمال قانون انجام داده و گذر تاکسی ها از مسیر یاد شده کاملاً خلاف بوده و پلیس راهور برخورد قانونی لازم را داشته و در صورت مشاهده عوامل سازمان حمل و نقل همگانی نیز، صاحب امتیاز تاکسی باید پاسخگوی سازمان باشد.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: