شهردار خلخال از آغاز عملیات اجرایی بهسازی ، لکه‌گیری ، مرمت ، زیباسازی و آسفالت خیابان‌ها و معابر این شهر خبر داد.

به گزارش خلخالیم، صباح‌الدین برزگر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با قطع موقتی بارندگی‌های برف و باران در شهر ، عملیات اجرایی لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌ها و معابر این شهر با بکارگیری چهار گروه شهرداری از صبح آغاز شده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی به مدت نامحدود ادامه خواهد یافت.

وی ناهمواری‌ها و چاله‌های موجود در بیشتر خیابان‌ها و کوچه‌های خلخال را ناشی از حفاری‌های شرکت حفاری در فصول سرد سال و همچنین استفاده از نمک برای یخ‌زدایی سطح معابر در طول فصول پاییز و زمستان سال گذشته ذکر کرد و گفت: استفاده از نمک زیاد در سال گذشته و با توجه به بارندگی‌های بی‌سابقه و با ارتفاع ۱.۵ متری در شهر آسفالت معابر این شهر را در بخش وسیعی از بین برده و هزینه‌های عمرانی ترمیم خرابی‌های ناشی از یخبندان معابر خلخال را بطور محسوسی در سال جاری افزایش داده است.

وی افزود: شهرداری خلخال و اعضای شورای اسلامی این شهر از همان ابتدای کار حفاری‌ها در این شهر به فکر ترمیم محل‌های حفاری بوده ولی شرایط جوی هوا در خلخال از آغاز سال جاری هرگز اجازه لکه‌گیری و آسفالت را به عوامل شهرداری نداده،طوری‌که بر اساس اعلام اداره هواشناسی خلخال در طول ۲۶ روز فروردین ماه سال جاری تنها ۲ روز آسمان این شهر صاف و عاری از ابر و بارندگی برف و باران بوده است.

او با بیان اینکه هم‌اکنون کارخانه آسفالت شهرداری پس از گذشت چندین ماه از امروز روشن و آماده تولید آسفالت برای اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر از صبح فردا شده ،اظهار داشت: آسفالت معابر در شرایط بارندگی هوا دور ریختن سرمایه مردم و حیف و میل بیت‌المال است.

وی با بیان این که شهرداری خلخال از هر گونه انتقاد سازنده با آغوش باز استقبال می‌کند، دست‌اندرکاران فضای مجازی خلخال را به پرهیز از هر گونه تخریب عوامل شهرداری و درج مطالب خلاف واقع و دلسردکننده کارکنان شهرداری فراخواند.

شهردار خلخال با تقدیر از شهروندان خلخالی در همکاری با شهرداری و در جهت رعایت برنامه‌ها و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا گفت: گلایه شهروندان از وضعیت نامناسب معابر سطح شهر به حق بوده و کوتاهی شهرداری برای لکه‌گیری ناشی از محدودیت‌های بوجود آمده از ادامه بارندگی‌ها در سطح این شهر است.

شهردار خلخال از آمادگی شهرداری برای آغاز فعالیت‌های عمرانی غیر از بهسازی معابر در فصل کاری جدید خبر داد و افزود: اقدام لازم برای شروع کارهای عمرانی در حال انجام است.

 برزگر اظهارداشت: شهرداری خلخال اقدامات لازم جهت واگذاری کارهای عمرانی به پیمانکاران واجد شرایط را به منظور انجام فعالیت‌های عمرانی انجام داده و به محض کنترل وضعیت بیماری کرونا و کسب مجوزهای لازم جهت ایجاد فعالیت‌های کارگاهی، عملیات عمرانی اعم از احداث کانال و کانیو، آسفالت معابر و بویژه اجرای طرح کامل آسفالت خیابان سی متری قدس، تعریض پل‌ها، کف‌سازی و جداره‌سازی بازار و محل‌های تعیین شده از محل اعتبارات بازآفرینی شهری، اصلاح هندسی میادین و هوشمندسازی ترافیک شهری خلخال را بزودی شروع خواهد کرد.

khalkhalim.com/a9f3e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: