به گزارش خلخالیم به نقل از سایت شهرداری خلخال، اواخر هفته گذشته، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خلخال در محل دفتر فرمانداری با فرماندار خلخال، دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به بیان مشکلات و برنامه های آتی شهرداری خلخال اشاره کرده و بر حمایت بیشتر مجموعه فرمانداری در خصوص تکمیل پل ائللر باغی، تهیه قیر رایگان برای شهرداری و حمایت مالی بابت خسارات وارده بر شهرداری خلخال در رابطه با بحران برف تأکید کردند.

در ادامه شهردار خلخال نیز با بیان اینکه شهرداری خلخال در بحران به وجود آمده برف در سال گذشته دچار خسارت های مالی زیادی شده است و هیچ گونه حمایتی نیز صورت نگرفته خواستار پیگیری های بیشترشده و از حمایت های مجموعه فرمانداری و به خصوص فرماندار شهرستان خلخال از شهرداری خلخال تقدیر و تشکر کرد.

فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز ضمن تشکر از اعضاء شورای اسلامی شهر خلخال و شهردار خلخال در خصوص بحران برف و همچنین بحران کرونا و فعالیت های گسترده مجموعه شهرداری خلخال در خصوص مصوبات ستاد ملی کرونا، حفظ آرامش و دوری از تنش را از مزایای هر مجموعه ای دانسته و از اعضاء شورای اسلامی شهر خلخال بابت انضباط کاری و مالی و همچنین حفظ آرامش مجموعه و اطلاع رسانی خوب تشکر کرد.

وی افزود : در برف سنگین سال گذشته همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی پای کار بودند و در فرصت مناسب از همه این عزیزان تقدیر و قدردانی خواهد شد و در این بین شهرداری خلخال با متحمل شدن خسارت سنگین و زحمات پرسنل زحمتکش در راس کار بود که ما به عینه می دیدیم این عزیزان عاشقانه در پای کار بودند.

فرماندار شهرستان خلخال همچنین با اشاره به بحران کرونا گفت: شهرستان خلخال در همسایگی استان گیلان قرار دارد و مراودات گسترده اهالی خلخال با استان گیلان که یکی از مراکز مهم شیوع بیماری شده بود در صورت عدم مدیریت لازم، خلخال را تبدیل به یکی از مناطق پر خطر و بحرانی منطقه می کرد ولی با همکاری مسئولین و دادستانی و … جلوی بحران را گرفتیم و در خصوص تهیه ماسک و دستکش و … نیر دائما پیگیر بودیم و با پیگیری های دکتر خالقی توانستیم دو دستگاه وندیلاتور به امکانات بیمارستان اضافه کنیم که پیگیر دو دستگاه دیگر نیز هستیم.

بابایی افزود : در سال 1398 فعالیت های خوبی از شهرداری دیدیم که در خصوص پیاده روسازی و آسفالت معابر و کانال سازی خوب عمل کردید و راه اندازی کارخانه تولیدات بتونی نیز از اقدامات مهم و ساختاری مجموعه شهرداری خلخال بوده و شورای اسلامی شهر خلخال نیز عقلانی رفتار می کند و مصوبات شورای اسلامی شهر خلخال در کمیته انطباق فرمانداری بررسی می شود که کمترین عدم تطابق متعلق به شورای شهر خلخال است و این نشان دهنده بررسی دقیق مصوبات در شورای اسلامی شهر خلخال می باشد. در خصوص بحران برف نیز پیگیر حمایت مالی دولت هستیم و در خصوص تهیه قیر نیز همراه شهرداری خلخال خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم با همکاری هم مشکلات مردم را حل کنیم.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ee93c

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: