رئیس شورای اسلامی شهر خلخال در پاسخ به خلخالیم گفت: با همکاری و مجوز شهرداری خلخال مشکل فاضلاب کوچه شهید قربانی واقع در خیابان آیت اله دستغیب حل گردید.

شهناز شاطری گفت : هر شهروندی که درخواست حفاری داشته باشد باید مراحل قانونی مشخص شده را طی کند و تنها نهادی که مجوز حفاری را به شهروندان و ادارات می‌تواند صادر کند شهرداری است و از عموم همشهریان درخواست داریم برای اینکه کارشان شکل قانونی به خود بگیرد و با مشکلات قانونی مواجه نشوند مسیر درخواست خود را از شهرداری طی کنند.

وی افزود : تابلوهای اعلام مسیر با هزینه کرد بالغ بر دو میلیارد ریال آماده شده و در مرحله نصب می باشد. این تابلوها در جهت رفاه حال و راهنمایی صحیح مسافرین و جزو تعاریف شهر توریست پذیر بوده و خلخال یکی از شهرهایی است که در زمینه راهنمایی و تابلوهای اعلان مسیر خوب عمل کرده است.

شاطری گفت: با پیگیری های اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار خلخال و همچنین پیگیری های دکتر خالقی نماینده محترم خلخال و کوثر بحث تحویل یک دستگاه کامیون شش چرخ از سازمان شهرداری ها مراحل پایانی خود را طی میکند و امیدواریم در خصوص بحران برف سال گذشته نیز، مسئولین استانی و کشوری به وعده های خود عمل کنند چون خسارت‌های میلیارد تومانی به زیرساختها، تاسیسات و مبلمان شهری وارد شده و به راحتی قابل جبران برای شهرداری خلخال نیست.

وی افزود: امسال نیز شاهد فعالیت های عمرانی در شهر خواهیم بود ولی از لحاظ قیر با حذف قیر رایگان به شهرداری ها عملاً با مشکلاتی مواجه خواهیم شد که تمام سعیمان را خواهیم کرد با خرید قیر قسمتی از مشکلات را حل کنیم.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/efe9f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: