رئیس شورای اسلامی شهر هشجین گفت: با توجه به پتانسیل‌های بالقوه شهر هشجین، این شهر همپای سایر سکونتگاه‌های شهری، توسعه نیافته و دارای مشکلات متعددی است که همواره از سوی مردم و مسئولین مطالبه شده است.

منوچهر آقایی در گفتگو با خلخالیم گفت : اولین و مهم ترین مطالبه اصلی مردم این منطقه راه ۱۳کیلومتری دسترسی هشجین به جاده سرچم است که با توجه به وجود دست انداز‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت و شیب جاده، هیچگونه رسیدگی در این مورد از سوی مسئولین مشاهده نشده است.

آقایی، دومین مطالبه مردم را رسیدگی به ورودی شهر هشجین دانست که مستعد پدیده طبیعی رانش بوده تهدیدی جدی برای زیر ساخت‌های اصلی شهر (آب و برق و گاز) در این مسیر دانست.

وی سومین مطالبه مردم را بهسازی و انتقال مجدد خط آب از سوسهاب ذکر کرده و با توجه به شرایط فعلی شهر و عدم اطمینان از چشمه ها ،خواستار تسریع در عملی شدن این موضوع شد.

آقایی در ادامه با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری میتواند به عنوان محرک اقتصادی منطقه عمل کند، به ایجاد طرح گردشگری در حاشیه قزل اوزن اشاره کرده و هدف از این طرح را ایجاد فروشگاه‌های بین راهی برای ارائه تولیدات محلی و صنایع دستی و هم چنین ایجاد اقامتگاه برای مسافران عنوان کرد.

وی در پایان گفت با امید به اینکه سال ۹۹ سال منطقه خورش رستم باشد، خواهان حل شدن حداقل پاره ای از مشکلات منطقه از سوی مسئولین ارشد شهرستانی و استانی هستیم.

لازم به ذکر است که بخش خورش رستم شهرستان خلخال با مرکزیت شهر هشجین در غرب این شهرستان واقع شده و به لحاظ دارا بودن اکو سیستم بی نظیر و بکر، یکی از معدود زیست گاه‌های انواع حیوانات وحشی نادر و ارزشمند کشورمان است و رودخانه مهم و پر آب کشور. یعنی قزل اوزن در این بخش از شهرستان خلخال جریان دارد.

 

خبرنگار: سیما جلیلی

انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f120c

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: