فرماندار خلخال گفت: با هدف بهره‌گیری از ظرفیت هنر برای معرفی جاذبه‌های گردشگری ، فرهنگی ، طبیعی و تاریخی هنرمندان فعال در عرصه‌های مختلف هنری این شهرستان حمایت می‌شوند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، فریدون بابایی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از هنرمند و بازیگر نوجوان خلخالی فیلم سینمایی "لبه پرتگاه" افزود: انتخاب نقش اول بازیگر نوجوان این فیلم از خلخال توسط تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی لبه پرتگاه بیانگر وجود نخبه‌های هنری در جای جای این شهرستان است.

بابایی اظهارکرد: سینا دانیالی نوجوان و دانش‌آموز سال هشتم دوره اول متوسطه اهل و ساکن روستای اسکستان از توابع بخش شاهرود خلخال در جریان ساخت و تصویربرداری فیلم سینمایی لبه پرتگاه در روستای خمس از توابع بخش مرکزی این شهرستان به عنوان بازیگر نقش یاشار که در سوارکاری و بازیگری مهارت کافی دارد، انتخاب شده و در تمامی مراحل ساخت این فیلم حضوری فعال داشت.

فرماندار خلخال بیان کرد: سینا دانیالی از نخبه‌های هنر بازیگری سینما پیش از این نیز در فیلم مستند قاب عاشقی که از سوی سازمان صدا و سیمای کشور در منطقه فندقلوی شهرستان نمین در استان اردبیل تهیه وتصویربرداری شد نقش اول این فیلم را بعهده گرفت .

او با قدردانی از انتخاب ۲ روستای خلخال به عنوان محل ساخت فیلم لبه پرتگاه از سوی گروه فیلمبرداری این فیلم که با نظارت صدا و سیمای مرکز اردبیل در حال ساخت است، اظهارکرد: فیلم سینمایی فاخر لبه پرتگاه با نگرش تاریخی به وقایع اجتماعی دهه ۵۰ و اوایل انقلاب پرداخته و مهم‌ترین ویژگی آن نگاه بومی به منطقه است.

وی با اشاره به وجود جاذبه‌های بی‌شمار گردشگری ، تاریخی ، طبیعی ، فرهنگی و مذهبی در خلخال گفت: برای معرفی این جاذبه‌ها با بکارگیری هنر سینما و تلویزیون در گذشته این شهرستان غفلت شده و تلاش می‌شود تا با حمایت ویزه از هنرمندان فعالب درعرصه‌های مختلف هنری از ظرفیت بالای هنر در جهت معرفی این قابلیت‌ها استفاده شود.

فیلم سینمایی لبه پرتگاه به مدت یک ماه در۲ روستای ترزنق و خمس از توابع بخش مرکزی خلخال تصویربرداری و ساخته شده و قرار است بهمن ماه امسال از شبکه سراسری یک صدا و سیما و سپس در شبکه سبلان اردبیل پخش شود.

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fc85f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: