استاندار اردبیل گفت: طبق طرح پیشنهادی از سال آینده بودجه و اعتبارات فرهنگی به شورای فرهنگ عمومی داده می شود تا از موازی کاری پرهیز شود.

به گزارش خلخالیم در آخرین روز از دهه مبارک فجر اکبر بهنام جو در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال اظهار کرد: اجرای برنامه های فرهنگی توسط متولیان فرهنگی باید با برنامه بوده که به این منظور دستگاه‌های متولی فرهنگ می توانند برنامه‌‌های خود را با شورای فرهنگ عمومی هماهنگ کنند.

وی گفت : رفتارها و اخلاق حسنه مدیران تا دهیاران باید الگوی مردم باشد؛ مدیر جمهوری اسلامی ایران همیشه و در همه جا باید با مردم رفتار خوب داشته باشد در غیر اینصورت برای مردم قابل قبول نیست.

بحرالعلومی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: جایگاه خلخال در انقلاب، جنگ تحمیلی و همه صحنه‌ها بسیار پررنگ است، همچنین وحدت بین مذاهب در خلخال الگوی فرهنگی و نقطه قوتی است که باید مورد توجه قرارگیرد.

وی افزود: سینما پردیس خلخال دارای اعتبار است که با همکاری شهرداری خلخال در حال پیگیری هستیم و برای تکمیل مجمتع های فرهنگی کلور و شاهرود و تجهیزات سالن خلخال هم نیاز به اعتبارات است که پیگیری های لازم صورت گرفته است.

حجت الاسلام اسدی، امام جمعه خلخال در این جلسه گفت : مردم شهرستان خلخال میراث دار فرهنگ غنی هستند که این میراث در نبود اشتغال برای جوانان، مورد هجمه قرار گرفته است، برای اشتغال شهرستان خلخال، نیاز است که مرکز استان اقدامات اساسی برای این شهرستان انجام دهد.

فرماندار خلخال هم در این جلسه گفت : مطالعات آسیب‌های اجتماعی در شهر های خلخال ،کلور و هشجین به پایان رسیده و با همکاری سازمان های مردم نهاد در حال تدوین راهبرد جهت اجرای برخی برنامه‌ها هستیم

فریدون بابایی افزود : طلاق از جمله آسیب‌های اجتماعی در خلخال بود که مورد بررسی قرار گرفت، در این راستا سند طلاق شهرستان طراحی و اجرایی شد که این سند باعث کاهش چشمگیر طلاق در شهرستان شد.

در این جلسه ائمه جمعه هشجین و اهل تسنن و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال در سخنان جداگانه ای گزارشی از اقدامات انجام یافته ارائه نمودند.

 

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور  

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a20d3

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: