نخستین جلسه انجمن موسیقی خلخال با حضور تعدادی از مدعوین و هنرمندان این عرصه در محل ساختمان فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال برگزار شد

به گزارش خلخالیم، در این جلسه که به نوعی اولین جلسه رسمی انجمن موسیقی خلخال، بعد از تأسیس بود، اهداف و برنامه‌های انجمن از زبان محسن نوری، رئیس انجمن منعکس گردیده و سایر هنرمندان و حضار در جلسه نیز به ارائه سخنانی پرداختند و از چالش‌های موجود در موسیقی خلخال گفتند.

در حاشیه این جلسه محسن نوری در گفتگو با خلخالیم از عموم شهروندان هنردوست و هنرمند خلخال دعوت کرد تا با انجمن موسیقی این شهر همراهی و همکاری داشته باشند. وی در خصوص ماهیت وجود انجمن گفت: انجمن موسیقی خلخال بعنوان چتر حمایتی در کنار هنرمندان موسیقی خلخال خواهد بود و ما تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با گرد هم آوردن کلیه استعدادها و پتاتسیل موسیقی منطقه شرایط رشد و بهبود این هنر را در خلخال فراهم نماییم.

رئیس انجمن موسیقی خلخال گفت: هنرمندان عرصه موسیقی فرقی نمی کند که نوازنده چه سازی باشند و یا چه سبک موسیقی را برای خود انتخاب کنند، در هر حال می‌توانند با حضور در انجمن و با همراهی سایر افراد به رشد و تعالی این هنر در خلخال کمک کنند.

نوری افزود: در آینده سعی می کنیم برنامه های مشخص و عملی انجمن موسیقی را به اطلاع عموم علاقمندان برسانیم و با دعوت از اساتید مجرب شرایط آموزش موسیقی را در خود خلخال فراهم نماییم.

محسن نوری در پایان خاطر نشان شد: در حال حاضر شرایط موسیقی خلخال در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان وضعیت مناسبی ندارد و لازم است برای رفع ضعف‌ها و کاستی‌ها، جشنواره‌ها و اجراهای موسیقی در سطح استانی و منطقه‌ای برگزار شود و با همفکری و همکاری همه هنرمندان شاهد شکوفایی این هنر در منطقه باشیم.

 

خبرنگار: جواد فرامرزی
انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a0cc5

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: