دومین جلسه انجمن موسیقی خلخال با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال‎، رئیس و سایر اعضای این انجمن در محل ساختمان فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خلخالیم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال گفت:  راه‌اندازی انجمن‌های هنری و از جمله انجمن موسیقی خلخال از دغدغه‌های اداره ارشاد خلخال بود که خوشبختانه بعد از دو سال نامه‌نگاری و تلاش‌های صورت گرفته، به سرانجام رسید. و امیدواریم با حضور همه هنرمندان حوزه موسیقی و افرادی که در زمینه موسیقی تحصیلات آکادمیک دارند، فعالیت‌های انجمن موسیقی روز به روز پربار تر شده و زمینه فعالیت‌های آموزشی و برگزاری کنسرت‌ها و برنامه‌های مختلف این انجمن در خلخال فراهم گردد.

رویا کاظمی افزود: متقاضیان بیمه هنرمندان حتما باید در زمینه‌های هنری خود فعالیت داشته باشند، چرا که بیمه هنرمندان منوط به فعالیت رسمی سالانه بوده و برای تمدید بیمه باید همه ساله مدارک مرتبط با فعالیت خود را در سامانه بارگذاری نمایند.

در این جلسه همچنین محسن نوری در خصوص رویه فعالیت انجمن توضیحاتی را ارائه نموده و گفت: در شرایطی فعالیت انجمن موسیقی را آغاز کردیم که این هنر بصورت رسمی هیچ متولی در خلخال نداشت و همین کار ما را مشکل می‌کرد؛ با راه‌اندازی انجمن و ایجاد گروهی در فضای مجازی و رسانه‌ای کردن این موضوع تلاش کردیم فعالان این حوزه را شناسایی کنیم؛ خوشبختانه در ادامه با دوستان و علاقمندان بیشتری در این حوزه آشنا شدیم و برای کارها، فعالیت‌ها و اقدامات آینده مشورت گرفتیم و از نظرات و تخصص هنرمندان حاضر استفاده کردیم و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم برای کارهای بزرگتر برنامه‌ریزی کنیم و اهداف انجمن موسیقی را به درستی پیش ببریم.

رئیس انجمن موسیقی خلخال افزود: موسیقی فعالیت هنری گروهی است و یک نفر به تنهایی نمی تواند بیشتر از یک حدی رشد و پیشرفت داشته باشد، بخش مهمی از موسیقی فعالیت گروهی است و لازم است نگاهی جدی به فعالیت حرفه‌ای و بیزینس هنرمندان موسیقی داشته باشیم و نهایتاً یکی از اهداف ما این است که بتوانیم با تشکیل گروه‌های منسجم و حرفه‌ای به سمت درآمدزایی برای هندمندان این حوزه برویم.

در این جلسه کارگروه‌های مختلف انجمن موسیقی معرفی شدند و مقرر شد هر کدام از اعضاء در این کارگروه‌ها عضو شده و فعالیت خود را بسته به نوع فعالیت خود ادامه دهند و برخی اعضاء نیز بصورت داوطلبانه مسئولیت کارگروه‌ها را بر عهده گرفته و مدیریت کنند.  این کارگروه‌ها شامل موسیقی آذربایجانی، موسیقی سنتی فارسی، موسیقی کلاسیک، پاپ، موسیقی آشیق لار، موسیقی مراسمی، استودیو‌ها و مراکز ضبط، پژوهش و آموزش، موسیقی فیلم و تئاتر، موسیقی بانوان، موسیقی کودک، موسیقی شعر و ادبیات، روابط عمومی و ارتباطات، مشاوره برای انتخاب ساز و رشته موسیقی و کارگروه فضای مجازی می‌باشند.

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/164434853013543.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/164434853019144.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/164434853027036.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/164434853030887.jpg

 

خبرنگار: پیمان پورطالب
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/dcb2b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: