رییس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی خلخال گفت: تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان در سایه شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است.

به گزارش خلخالیم رویا کاظمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخلاف سال گذشته که سالی پربار از لحاظ سطح کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه با کسب موفقیت‌های مختلف هنرمندان این شهرستان بود امسال فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای توسعه فرهنگی و هنری برگزار نشد.

وی همایش تجلیل از مفاخر و مشاهیر ، نمایشگاه‌های کتاب ،معرفی آثار هنری هنرمندان ، شب‌های شعر و دوره‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی را از اقدامات سال گذشته این اداره ذکر کرد.

وی گفت: برغم اطلاع‌رسانی گسترده در زمینه شروع فعالیت‌های فرهنگی و هنری طرح اوقات فراغت تابستانی و دایر شدن کلاس‌های هنری در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال حضور نوجوانان و جوانان در رشته‌های مختلف از جمله موسیقی ،شعر ، تئاتر ، عکاسی ، تصویربرداری ، هنرهای تجسمی و نقاشی کم‌رنگ و ضعیف است.

کاظمی برگزاری همایش تجلیل از روحانیون مبارز همراه با رونمایی از کتاب روحانیت مبارز خلخال ،اجرای ششمین جشنواره تئاتر استان به میزبانی خلخال و چند برنامه فرهنگی و هنری را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده ذکر کرد و افزود: در حالی زمینه اجرای این برنامه‌ها فراهم می‌شود که شرایط به حالت عادی برگشته و محدودیت‌های کرونایی از میان برداشته شود.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com /eab55

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: