رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال گفت:  ششمین جشنواره تئاتر منطقه خلخال، جنوب استان اردبیل در خلخال درحال برگزاری است .

رویا کاظمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال طی مصاحبه با خلخالیم گفت: با توجه به این که اولین جشنواره تئاتر خلخال  درسالهای 1382 تا 1386 به مدت 5 دوره در خلخال برگزار شد از اوایل سال 98،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  و اداره خلخال و همراهی هنرمندان طی جلسات متعدد قرار بر ادامه جشنواره تئاتر خلخال با رویکرد منطقه ای گذاشته شد

وی افزود : از طریق انتشار فراخوان 23 متن به دبیرخانه ششم جشنواره ارسال شد. که از این تعداد 20 متن از نویسندگان بومی خلخال و گروه هایی از شهرستان های کوثر، شاهرود، خورش رستم و خلخال و 3 اثر غیربومی از نویسندگان به نام کشور دریافت شد.

کاظمی گفت: بعد از بازخوانی 13 متن در بخش صحنه ای 3 طرح در بخش خیابانی به مرحله بازبینی راه یافت و 9 گروه به صورت مستمر در آمفی تئاتر خلخال طی برنامه ریزی های انجام شد شروع به تمرین کردند

وی تصریح کرد : تمرین گروه های ذکر شده به خاطر شرایط کرونا حدود 10 ماه به طول انجامید و جشنواره بنا به دستور ستاد کرونا به تعویق افتاد و سرانجام با موافقت ستاد کرونا و اداره کل ارشاد استان مقرر گردید در اواخر مهر و اوایل آبان سال جاری برگزار گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال گفت :هفته دوم مهر 99 بازبینی ها انجام شد و از 12 گروه به تفکیک 3 گروه در بخش خیابانی و 9 گروه در بخش صحنه ای به مرحله نهایی جشنواره در دو بخش جنبی و اصلی به رقابت پرداختند و طی تصمیمات شورای سیاست گذاری جشنواره اجراهای عمومی و بخش خیابانی به دوران بعد از کرونا موکول گردید.

 

خبرنگار : محمد علی کریمی

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com /fcd37

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: