جشنواره تئاتر منطقه خلخال به مدت سه روز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد خلخال با رقابت بین گروه‌های شرکت کننده، با برگزاری مراسم اختتامیه در عصر جمعه دوم آبان ماه با حضور مسئولین و هنرمندان استانی و شهرستانی به کار خود پایان داد.

به گزارش خلخالیم، رویا کاظمی رئیس اداره فرهنگ ارشاد و اسلامی خلخال و دبیر جشنواره در ابتدای مراسم در مورد  روند برگزاری مجدد این جشنواره، پس از وقفه چندین ساله، گزارشی ارائه نمود.

معاون امور سینمایی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم گفت : در حالی که در جشنواره  تئاتر استان 9 گروه شرکت کننده داشتیم، ولی در ششمین جشنوار تئاتر خلخال بیش از ۲۰ گروه نمایشی شرکت کردند که این نشان از  عزم و اراده هنرمندان این منطقه برای نشان دادن خود در سطح استان و کشور هستند.

وی افزود: محل احداث پردیس سینمایی در خلخال هم توسط شهرداری و شورای شهر خلخال به پارک اللر باغی انتقال یافته و امیدواریم با انجام تلاش های متولیان امر، تا دهه فجر سال ۱۴۰۰ این سینما به بهره برداری برسد.

نماینده شهرستان‌های خلخال و کوثر گفت : هنرمندان منطقه خلخال باید در سطح کشوری دیده شوند و برای این دیده شدن نیاز به حمایت اداره کل و شرکت در جشنواره هاست

سید غنی نظری افزود : طی جلساتی که با وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار شده مشکلات هنرمندان این منطقه مطالبه شده و پیگیری خواهد شد.

فریدون بابایی فرماندار خلخال گفت : فرمانداری خلخال هم آمادگی دارد تا از برنامه ها و ایده های هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت کند و در جهت برگزاری جشنواره های مهم در خلخال نهایت همکاری را خواهد کرد.

در پایان این مراسم ضمن معرفی برگزیدگان این جشنواره از خانواده هنرمند فقید مرحوم حامد فرجی و دست اندرکاران و رسانه‌ها تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a00af

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: