فرمانده سپاه خلخال گفت : برای جلوگیری از آسیب اجتماعی نیاز به کنترل فضای مجازی است

به گزارش خلخالیم، سرهنگ جهانبخش عطایی به نمایندگی از شورای تامین خلخال در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال که ۲۲ بهمن در سالن فرمانداری برگزار شد گفت : بررسی‌ها و گزارشات حاکی از آن است که برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند وضع قوانین محکم برای کنترل فضای مجازی هستیم.

وی افزود : در صورتی‌که حصار بی دروازه فضای مجازی کنترل نشود انتظارات برای جلوگیری و کاهش اعتیاد، طلاق، فساد و ... را نباید داشته باشیم.

عطایی در ادامه با اشاره به افتخار‌ آفرینی‌های رزمندگان خلخال در لشگر عاشورا گفت: رزمندگان خلخال سرآمد رزمندگان در لشگر عاشورا بودند، لذا برای ارج نهادن به مقام شهداء و تشریح زندگینامه و خاطرات این عزیزان برای جوانان، زندگینامه شهدای خلخال گردآوری شده که از استاندار عزیز درخواست داریم تا بودجه ای برای تدوین و چاپ این زندگی نامه ها درنظر بگیرند.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر هم در این جلسه گفت: نیازمند کمک سمن‌های مردم نهاد برای فرهنگ سازی هستیم تا با همکاری با شورای فرهنگ عمومی بتوانند برخی مشکلات فرهنگی را کاهش دهند.

سید غنی نظری افزود: ۱۷ دستگاه متولی فرهنگ باید برنامه هایی قوی برای جلوگیری از افزایش های آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد داشته باشند.

وی گفت : متاسفانه صدا و سیما غایب بزرگ اعتلای فرهنگ در شهرستان‌ها است که فقط به خبر‌های کوتاه بسنده کرده است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c0a30

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: