همانطور که در مراسم دهمین سال تاسیس سایت خلخالیم قولش را داده بودیم، سایت جدید خلخالیم با ظاهری کاملا متفاوت و امکاناتی به روز تر راه اندازی شد.

سیستم مدیریت محتوای قدیمی سایت خلخالیم، چندین سال بود که توسط تیم بین المللی سازنده پشتیبانی نمی شد و پاره ای از امکانات آن از جمله ابزار جستجو و سیستم ثبت یادداشت آن دچار اختلال شده بود لذا از مدت‌ها قبل به فکر به روز رسانی هسته اصلی سایت بودیم که متاسفانه بنا به مشغله های مختلف این انتقال میسر نمی شد

و اما از چندین ماه پیش تصمیم ما بر آن شد از به روز ترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت استفاده کنیم. با توجه به تغییرات ساختاری عمده که در سیستم جدید ایجاد شده بود، بخاطر دردسرها و مشکلات عدیده، از انتقال دیتابیس سایت قدیمی صرفنظر کردیم و با توجه به تجربه چندین ساله، سایت جدید را با ساختاری به مراتب منظم تر و جامع تر از سایت قدیمی راه اندازی کردیم.

برای سایت جدید قالب واکنشگرا ( responsive ) طراحی کردیم به این معنی که ظاهر سایت در نمایشگرهای مختلف همچون دسکتاپ، تبلت یا موبایل بر اساس اندازه صفحه بصورت مختلف رویت خواهد شد.

بخاطر عدم انتقال دیتا بیس، اخبار قدیمی خلخالیم در سایت جدید قابل رویت نیست، لذا مطالعه اخبار قدیمی تر از یکم دی ماه 98، با مراجعه به سایت قدیمی در زیر شاخه old امکانپذیر خواهد بود که البته جهت سهولت در دسترسی، در صفحه اصلی سایت، لینک مراجعه به سایت قدیمی تعبیه شده است.

در حال حاضر بسیاری از صفحات سایت جدید خالی از مطلب می باشد که از این بابت از مخاطبان گرامی پوزش می طلبیم ولی تمام تلاش ما این خواهد بود که با نگارش و یا انتقال مطالب و تصاویر از سایت قدیمی این نقیصه در کوتاه ترین مدت جبران شود و قطعا شما همراهان گرامی سایت خلخالیم در طول زمان و به مرور شاهد کاملتر شدن سایت و نصب ابزارهای کاربردی بیشتری در سایت خواهید بود.

با وجود برخی ناملایمات موردی که کاملا قابل درک و چشم پوشی هستند، از عموم همشهریان و همراهان گرامی سایت خلخالیم که در طی بیش از ده سال فعالیت، همواره مشوق و نیروی محرکه ما بودند صمیمانه و خاضعانه تشکر و قدردانی می نمایم و دست تک تک شما عزیزان را می بوسم . 

خاک پای شهروندان بزرگوار خلخالی، مسعود شیرعلی‌پور، مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه اطلاع رسانی خلخالیم

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 5 خارج از 5 بر اساس 1 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

راه اندازی قالب جدید رو بهتون تبریک میگم . مخصوصا که تو گوشی خیلی خوب دیده میشه و اندازه نوشته ها هم خوبه

  1. 5 / 5
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: