مجری طرح‌های بنیاد برکت استان اردبیل از اجرای ۲۰۰ طرح اشتغال زا در مناطق محروم و روستایی شهرستان خلخال در سال جاری توسط این بنیاد خبر داد.

به گزارش ایرنا، مهرداد اصغری روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری خلخال افزود: این بنیاد در 2 سال گذشته هم  400 طرح اشتغال‌زا  در خلخال اجرا کرده برای این منظور  150 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار مجریان این طرح ها قرار داده است.

به گفته وی، با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال یک هزار نفر در شهرستان خلخال فراهم شده است.

وی اظهار کرد: پارسال  بنیاد برکت استان اردبیل با اجرای بیشترین طرح‌های اشتغال زا موفق به کسب عنوان برتر شعبه‌های استانی این بنیاد در کشور شد.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان اردبیل  هم در این جلسه گفت: عملکرد بنیاد برکت استان اردبیل در حوزه اشتغالزایی مناطق محروم این استان مناسب بوده و این نهاد نقش مثبتی در حل مشکل اشتغال در سطح مناطق محروم روستایی از جمله شهرستان خلخال داشته است.

ستوده افزود: بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل از زمان فعالیت خود در این استان اقدامات خوبی در حوزه‌های اشتغال‌زایی، ساخت مدرسه و فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی در مناطق و روستاهای محروم استان بویژه شهرهای کم‌برخورداری همچون خلخال انجام داده است.

او بیان کرد: بنیاد برکت علاوه بر ایجاد شغل‌های اجتماع‌محور خرد و خانگی و ساخت مدارس در روستاها و مناطق محروم استان اردبیل، در قالب مدل توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی بنگاه‌ محور نیز مشارکت و سرمایه‌گذاری کرده است.خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com/ab29d

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: