نماینده مردم شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس گفت: میانگین نرخ بیکاری در خلخال دو برابر نرخ بیکاری کشور است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، سید غنی نظری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برای سرمایه‌گذاری شرکت شستا  در خلخال افزود: در حالی که نرخ بیکاری در کشور11 درصد است این میزان در شهرستان خلخال دو برابر این رقم می‌باشد.

وی بیان کرد: اصلی‌ترین اولویت مسئولان شهرستان و استان باید ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار به خصوص جوانان بیکار بوده و موانع موجود بر سر راه این موضوع حل شود.

وی اظهار کرد: زمینه‌ سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف اعم از استخراج خاک‌های معدنی، راه اندازی کارخانه‌های فراوری محصولات معدنی در خلخال فراهم است و انتظار می‌رود شرکت شستا سرمایه‌گذاری مناسبی برای ایجاد اشتغال در منطقه انجام دهد.

نظری با اشاره به طولانی شدن زمان استعلام اداری و خسته شدن سرمایه‌گذاران در پیچ و خم ادارات، خواستار همکاری مناسب ادارات با سرمایه‌گذاران در منطقه شد.

سید جواد یحیی‌زاده سرپرست فرمانداری خلخال نیز در این جلسه گفت:سرمایه‌گذاری شرکت شستا در زمینه راه‌اندازی کارخانه گرید دارویی و استخراج معادن آهک در منطقه نمونه گردشگری ازناو این شهرستان مشروط به موافقت اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی و همچنین شرکت آب منطقه ای استان اردبیل است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e8c8c

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: