رئیس اتاق اصناف خلخال گفت: بازار قلب تپنده اقتصاد هر شهری است و راه توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای در وهله اول داشتن بازاری پویا و زنده است؛ به ویژه بخاطر شرایط ایجاد شده دوران کرونا، بازار خلخال به شدت صدمه دیده است و در شرایط کنونی به شدت نیازمند حمایت جدی همشهریان از بازار و اصناف خلخال هستیم.

حجت الله مددی در گفتگو با خلخالیم گفت : بیاییم با رفتارهایی آگاهانه و در راستای توسعه اقتصادی شهرستان خلخال و حمایت از بازار و اصناف خلخال در هر حال خریدهایمان را از خود منطقه انجام دهیم. همچنین لازم است اصناف و بازاریان خلخال نیز ضمن رعایت حسن خلق، با مشتریان خوش رفتار بوده با رعايت انصاف و وجدان عيد نوروز را به كام مشتریان خود شیرین کنند.

وی افزود : براساس قانون نظام صنفی و در راستای حمایت از مصرف کنندگان، درج قیمت کالاها در واحدهای صنفی الزامی بوده و کنترل بازار از سوی بازرسان بر اساس این قانون انجام می‎‎‎‎‎‎شود.

وی از تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در خلخال خبر داد و افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ از ۱۵ اسفند آغاز شده و به مدت یک ماه، تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

مددی ادامه داد: تمرکز نظارت‌ها بر مراکز عرضه کالا و خدمات، فروشگاه‌های پوشاک و کیف و کفش، قنادی‌ها و کالاهایی که از جانب مردم تقاضا برای خرید آن بیشتر است می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد.

وی بیان کرد: در راستای جلوگیری از موازی کاری، این طرح نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط از جمله جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، اداره صمت و ... اجرا خواهد شد.

مددی تصریح کرد: تمهيدات لازم برای نظارت بر عملكرد اصناف و مقابله با گرانفروشی برخی از فروشندگان انديشيده شده و تيم‎‎‎‎‎‎‎های ثابت و سيار بازرسی با هماهنگی تعزيرات و بازرسی اصناف، بر عملكرد اصناف نظارت می‎‎‎‎‎‎‎‎‎کنند، اما انتظار ما اين است كه اصناف، خودشان با رعايت انصاف عمل كنند تا نيازی به برخوردهای قانونی با متخلفين نباشد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات، گروه بازرسی اتاق اصناف از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد ظهر در محل اتاق اصناف پاسخگوی شکایات شهروندان خواهند بود و مردم می‌توانند با شماره 32425901 الی 2 تماس حاصل نموده و شکایت خود را ثبت کنند.

 

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e4a3e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام به همشهری های عزیز
بله من هم مثل شما عقیده دارم همه بیان خلخال خرید کنند حتی افرادی مثل ما که در حال حاضر خلخال زندگی نمی کنیم.اول لازم بگم من بخاطر کار مجبور به زندگی در تهران هستم ولی بیشتر خریدم و همیشه خلخال انجام میدم.
ولی باید بگم متأسفانه اکثر بازاریها تو خلخال خیلی بد رفتار می کنند، یعنی زیاد شدن مسافر و مهمان در سالهای اخیر باعث شده مثل مازندرانیها همه را به شکل پول می بینند و...

با سلام به همشهری های عزیز
بله من هم مثل شما عقیده دارم همه بیان خلخال خرید کنند حتی افرادی مثل ما که در حال حاضر خلخال زندگی نمی کنیم.اول لازم بگم من بخاطر کار مجبور به زندگی در تهران هستم ولی بیشتر خریدم و همیشه خلخال انجام میدم.
ولی باید بگم متأسفانه اکثر بازاریها تو خلخال خیلی بد رفتار می کنند، یعنی زیاد شدن مسافر و مهمان در سالهای اخیر باعث شده مثل مازندرانیها همه را به شکل پول می بینند و مهمان و مسافر را فراری می دهند، ما هرچی از شهرمون تعریف و تمجید می کنیم که همکار همسایه و ... برن خلخال و شهرمون و ببینن و بلکه رونقی هرچند کوچیک بگیره ولی بعد برگشت بیشتر گلایه می کنن از بدرفتاری ، گرانفروشی و ...
بله برخی بازاریا و مردم باعث میشن شهرمون روز بروز محروم تر بشه و برای خرید برن اردبیل ، رشت و ...

ادامه مطلب
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: