در پی درج صدای مخاطبان در کانال خلخالیم مبنی بر تأخیر بانک ملی در پرداخت تسهیلات وام ازدواج، رئیس بانک ملی شعبه خلخال طی تماسی خواستار ارائه توضیحاتی به شهروندان گرامی شد.

رئیس بانک ملی شعبه خلخال گفت: با وجود انتظارات شهروندان از بانک ملی، حجم واگذاری تسهیلات در این بانک بالا بوده و نیاز است سایر بانک‌های خلخال نیز برای تسریع در ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به مشتریان، درصدی از منابع خود را برای ارائه تسهیلات به کار گیرند.

علی شهبازی در گفتگو با خبرنگار خلخالیم افزود: امسال 136 فقره وام خوداشتغالی معرفی شده از سوی اداره کمیته امداد خلخال با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در بانک ملی خلخال پرداخت شده است.

وی گفت:  بانک ملی خلخال در سال 1401 با ارائه 165 فقزه تسهیلات وام ازدواج با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان بیشترین پرداختی را در بین بانک های عامل این شهر داشته است.

شهبازی درخصوص بخشودگی جرائم تسهیلات مسکن روستائی نیز گفت : درصورت مراجعه روستائیان دارای تسهیلات مسکن تا آخر امسال، از جرائم تسهیلات عقب افتاده آنها در این بانک، 6 درصد شامل بخشودگی خواهد شد.

رئیس بانک ملی خلخال گفت : امسال در این شعبه بالای 100 میلیارد تومان تسهیلات به مشتریان پرداخت شده است و همکاران من در این شعبه به صورت شبانه‌روز در تلاش هستند که پرونده‌های تشکیل شده برای انواع تسهیلات، اعم از ازدواج، خوداشتغالی و کارت های اعتباری را در اسرع وقت رسیدگی و پرداخت نمایند.

شهبازی در پایان خاطر نشان کرد با تلاش مضاعفی که همکاران من در طی روزهای اخیر انجام داده اند تا پایان امروز دوشنبه 10 بهمن 1401 تمامی پرونده‌های مرتبط با وام‌های ازدواج، فرزندآوری، خود اشتغالی، کمیته امداد و مرابحه آموزش و پرورش که تکمیل شده است، به مشتریان پرداخت شده است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d19dc

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: