جلسه آموزشی و توجیهی با متصدیان واحدهای صنفی نانوایی خلخال در خصوص وضعیت پخت، سهمیه آرد و چگونگی تحلیل عملکرد نانوایان از طریق دستگاه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های کارتخوان و همچنین رفع مشکلات نانوایان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خلخالیم، در این جلسه که با حضور مدیرکل غله استان برگزار شد، تراکنش‌های ثبت شده در کارتخوان‌های ویژه فروش نان در نانوایی‌ها، ملاک تخصیص سهمیه آرد نانوایی‌ها عنوان شد و هر واحد خبازی می‌بایست متناسب با سهمیه آرد دریافتی تراکنش‌های فروش نان داشته باشد همچنین اگر در سامانه، تراکنش‌های تکراری توسط یک کارت ثبت شود این تراکنش‌ها غیرمتعارف محسوب می‌شوند و مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.

اگر برای یک واحد خبازی به اندازه کافی فروش نان در این سامانه ثبت نشده باشد، بطور اتوماتیک سهمیه آن واحد نیز تقلیل پیدا می‌کند لذا در این راستا به همه واحدهای نانوایی تأکید شد که فروش نان خود را از طریق سامانه کارتخوان‌های جدید انجام دهند.

 در این جلسه مدیر کل غله استان هدف از برگزاری این جلسه آموزشی را آموزش صحیح کار با سامانه نانینو و دستگاه‌های هوشمند خرید برای نانوایان عنوان کرد و گفت: در صورت استفاده درست از دستگاه‌های هوشمند خرید، سهمیه آرد نانوایان و در کل سهمیه آرد و نان شهرستان پایش شده و بصورت مناسب توزیع خواهد شد.

رعایت مسائل بهداشتی، رعایت ساعات پخت نانوایی‎‎‎‎‎‎‎‎ها، ارتقای کیفیت پخت نان، نظارت مستمر بر عملکرد نانوایی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها و برخورد قاطع با متخلفین از جمله موارد مورد تأکید علی نوبخت در این جلسه بود.

در این نشست گزارش مشروحی از اقدامات صورت گرفته، نحوه نظارت بر فعالیت‎‎‎‎‎ها از طریق دستگاه کارتخوان ارائه شد و همچنین صاحبان نانوایی‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها نیز به بیان مشکلات خود نظیر کمبود سهمیه آرد پرداختند.

در پایان مقرر شد واحدهای پخت نان به بهترین شکل ممکن به همشهریان ارائه خدمت نمایند و با توجه به اهمیت حوزه آرد، بصورت مستمر موضوع بررسی و در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ee29f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: