فرماندار خلخال گفت: همزمان با دهه مبارکه فجر 120 پروژه عمرانی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 430 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خلخالیم، سید جواد یحیی‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ارزش اعتبار پروژه‌های آماده افتتاح امسال خلخال در دهه فجر در مقایسه با سال قبل 22 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در سال 1402 نوسازی مدارس ۶۰ درصد، ارتباطات و فن‌اوری اطلاعات ۲۰ درصد، پروژه‌های برق‌رسانی هشت درصد، آسفالت روستایی ۱۶۵ درصد، مقاوم سازی مسکن روستایی ۵۸ و طرح‌های هادی روستایی بنیاد مسکن ۱۷۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: سه پروژه نیز در حوزه عمرانی و علمی با اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار خلخال اضافه کرد: در 2 سال گذشته بیش از 183 میلیارد تومان از ردیف تبصره 16 و تبصره 18 تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان خلخال پرداخت شده است. 

وی ادامه داد: دهه فجر امسال 64 واحد مسکن محرومین که 55 باب از این واحدها برای مددجویان کمیته امداد امام  و 6 واحد نیز برای مددجویان بهزیستی است با اعتبار بالغ بر 23 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

یحیی‌زاده بیان کرد: شهرستان خلخال هم اکنون دارای 3 طرح بزرگ کمربندی جنوبی، جاده کلور - درام و تونل خلخال به اسالم است که پیگیری‌ها برای اخذ اعتبارات بیشتر در جهت تسهیل در ساخت این راه‌ها و تکمیل آن‌ها ادامه دارد.

وی  از اختصاص اعتبار برای آبرسانی از مجتمع خورش‌رستم به روستاهای درگیر تنش آبی شهرستان خلخال خبر داد.

فرماندار خلخال همچنین با بیان اینکه بیشترین تنش آبی در خورش‌رستم می‌باشد ، افزود: آبرسانی به روستاهای خورش‌رستم که به‌صورت مستقیم از چاه آب شرب موجود هشجین تامین می‌شود، 6 روستای اهل سنت بخش خورش‌رستم را پوشش خواهد داد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fa2ce

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: