رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت خلخال گفت: افزایش قیمت نان روغنی در نانوایی‌های پخت این نان در روزهای اخیر خودسرانه و بدون کسب تکلیف از اتحادیه صنفی صورت گرفته و از ادامه این کار جلوگیری خواهد شد.

به گزارش  خلخالیم به نقل ازایرنا ، سیدناصر میرمرسلی روز یکشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی آرد و نان خلخال میانگین سرانه آرد مصرفی این شهرستان را هشت کیلوگرم برای آرد یارانه‌ای و سه کیلوگرم آرد نیمه‌یارانه‌ای از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل ذکر کرد که این میزان جوابگوی نیاز مصرف نان منطقه نیست.

وی همچنین گفت: در حالی که همه ساله شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل از اول تیرماه نسبت به افزایش میزان آرد ارسالی و همچنین تامین سهمیه آرد تابستانی مصرفی گردشگران به این شهرستان اقدام می‌کرد امسال این شرکت تنها آرد مصرف تابستانی نانوایی‌های سهیمه پز دولتی را تامین کرده است.

او اظهارداشت: عدم توجه شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل به این موضوع  نانوایی‌های آزادپز را با مشکل کمبود آرد در شهریور ماه مواجه ساخته و چنانچه برای تامین آرد موردنیاز چاره‌ای اندیشیده نشود این نانوایی‌ها آرد برای پخت در دهه پایانی این ماه نخواهند داشت.

فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز با تاکید بر افزایش بازرسی و نظارت بر نحوه فعالیت نانوایی‌های این شهرستان گفت: هرگونه خرید و حمل آرد نانوایی‌های تولید انبوه شهرستان باید در چارچوب قانون و مقررات تعیین شده از طریق عاملیت فروش و با نظارت کامل کارگروه ساماندهی آرد و نان شهرستان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه واحدهای نانوایی تولید انبوه باید در معرض دید مشتریان بوده و نان تولیدی خود را به مراجعان ارائه کنند، افزود: بسته بودن درب این واحدها و فعالیت پخت نان وبسته‌بندی آن پشت درهای بسته در شرایط کرونایی  به هیچ عنوان پذیرفته نیست و باید از ادامه این روند جلوگیری شود.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com/ad9c9

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: