رئیس آموزش و پرورش خلخال گفت : در روستاهای فاقد اینترنت منطقه خلخال که دانش آموزان از شبکه اینترنتی شاد محروم هستند، تنها از طریق گیرنده‌های تلویزیونی و درسنامه تهيه شده توسط همکاران فرهنگی تکالیف درسی اموزش داده می شود.

رضا محمدی در گفتگوی اختصاصی با خلخالیم افزود: طبق بخشنامه و دستورالعمل از سوی مرکز استان، در صورت وضعیت زرد و مجوز ستاد کرونای شهرستان، از دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در دروس فارسی (خواندن و نوشتن) و ریاضی، آزمون عملکردی به صورت حضوری در مدرسه، با گروه بندی دانش آموزان و رعایت کامل شیوه‌نامه های بهداشتی به عمل خواهد آمد.

محمدی افزود: ارزشیابی سایر دروس و پایه های تحصیلی دوره ابتدایی نیز طبق شیوه نامه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جاری و بر مبنای ارزشیابی کیفی توصیفی خواهد بود و همچنین آزمون های متوسطه دوره اول و دوم ، به جز دروس شایستگی های فنی ( شاخه ی فنی حرفه ای و کاردانش ) بصورت غیر حضوری خواهد بود و واحد مانده‌ های سالهای گذشته پايه های نهم و دوازدهم ،به صورت حضوری خواهد بود.

محمدی درباره رضایت‌مندی فرهنگیان از آموزش در نرم افزار شاد هم گفت : شبکه آموزشی شاد تکنولوژی است که تازه وارد سیستم آموزشی کشور شده است و امن ترین پیام رسان داخلي است مسلما ایراداتی هم در نحوه فعالیت از طرف معلمان مشاهده می شود، برای نمونه تنظیم ساعت کاری یا تداخل دروس در بستر این شبکه وجود دارد ولی آنچه مسلم است پیشرفت در روند کار معلمان و دانش آموزان هر روز بیشتر می‌شود به طوریکه در اکثر مدارس منطقه مشکل خاصی بین ارتباط معلمان و دانش آموزان دیده نمی شود.

وی اظهار کرد : تا به امروز ۷۰ دستگاه گوشی هوشمند و تبلت به ارزش تقریبی ۱۷۵ میلیون تومان با کمک خیرین و همکاران فرهنگی منطقه خلخال تهیه و به دانش آموزان بی بضاعت تحویل داده شده است.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/dbfc7

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: