مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: ۲ هزار و ۱۱۶ نفر از دانش‌آموزان رشته‌های مختلف تحصیلی برای شرکت در کنکور سراسری امسال این شهرستان ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند.

به گزارش خلخالیم، رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: از این تعدا هزار و ۲۲۴ نفر دختر و ۹۸۲ نفر پسر هستند.

او افزود: تعداد دانش‌آموزان رشته علوم تجربی کنکور امسال خلخال همچنان بیشتر از سایر رشته‌های تحصیلی بوده و این رشته با ۸۵۷ داوطلب رتبه نخست رشته‌های تحصیلی را از لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان به خود اختصاص داده است.

مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: در کنکور امسال ۱۹۸ نفر در رشته هنر ، ۱۷۶ نفر در علوم ریاضی ، ۶۲۱ نفر در علوم انسانی ، ۲۴۶ نفر در رشته زبان‌های خارجه و ۸۵۷ نفر در رشته علوم تجربی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: با هدف حفظ سلامتی دانش‌آموزان و شرکت‌کنندگان در این آزمون بند به بند پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونای کشور را اجرا و علاوه بر فراهم کردن محیط عاری از هرگونه آلودگی ویروسی با ضدعفونی و گندزدایی حوزه‌های امتحانی ، بسته‌های بهداشتی حاوی ماسک ، ژل ضدعفونی کننده و پدالکل در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

محمدی همچنین از افزایش حوزه‌های امتحانی کنکور امسال نسبت به تعداد حوزه‌های سال گذشته خبرداد و گفت: این کار با هدف اجرای درست پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و رعایت درست فاصله‌گذاری اجتماعی در بین شرکت‌کنندگان صورت گرفته است.

او افزود: علاوه بر افزایش حوزه‌های امتحانی امسال آزمون سراسری کنکور به ۱۳ حوزه فاصله صندلی داوطلبان کنکور نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی اظهارکرد: امسال محلی به نام اتاق سلامت برای داوطلبان کنکور مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده و این افراد با نظر دانشکده علوم پزشکی و ناظر بهداشتی آزمون را در این اتاق برگزار خواهند کرد.

فرماندار خلخال نیز در بازدید از نحوه برگزاری آزمون کنکور سراسری گفت: دست‌اندرکاران برگزاری این آزمون باید زمینه آسایش و آرامش خاطر شرکت‌کنندگان در این آزمون را فراهم کنند.

فریدون بابایی اظهارکرد: در کنار انتظار برای افزایش نظارت‌های بهداشتی مقابله با کرونا در حوزه‌های امتحانی برخورد ناظران و مراقبان حاضر در آزمون باید مهربانانه توام با ایجاد آرامش روحی برای داوطلبان باشد.

او افزود: حضور تیم‌های پزشکی و درمانی در حوزه‌های امتحانی برای ورود به صحنه و انجام اقدامات درمانی در صورت احتمال به هم‌خوردگی حال دانش‌آموزان در جهت پیشگیری از وارد شدن استرس روحی به سایر شرکت‌کنندگان تا آخرین روز آزمون ضروری است.

لینک کوتاه:  khalkhalim.com/e9146

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: